User Käyttäjä Salasana  

perjantai 30.1.2026 / 19:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ratkaistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ratkaistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
afcseg
Junior Member
_
26. tammikuuta 2008 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ratkaistu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 13:55

Member
_
26. tammikuuta 2008 @ 23:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lyökö se jonkin virheilmoituksen vai eikä se löydä niitä servereitä?
TheNaatti
Junior Member

1 tuotearvio
_
27. tammikuuta 2008 @ 01:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmh? Garry's Modia ei saa Orange Boxista?

So luscious...
Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheNaatti:
Hmh? Garry's Modia ei saa Orange Boxista?
Kyllä vissiin 9:n saa, senhän saa ilmaiseksi netistäkin.
Luulen, että Orange Boxia asennettaessa se kysyy ohimennen, että "haluatko asentaa myös garrys mod 9 pälä pälä lällpläl"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2008 @ 11:35

Momotus
Suspended due to non-functional email address
_
27. tammikuuta 2008 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kyllä o minulle mitään Garrys Modia tullut Orange Boxin mukana :D

__

Olis kuitenkin sellanen kysymys, että miten ton sais pelittään ilman CS:S ? Kaikki muut tarvittavat pelit löytyis :/

Intel Core2 Duo E6600 | Asus P5B | Nvidia 8600GTS 256mb | 2Gb DDR2-800 | 320Gb SATA II & HDD Maxtor 250Gb SATA II | Windows Vista Home Premium
afcseg
Junior Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se pistää viestiä että muut käyttää eri versiota siin servusa vaikka mulla on sama
Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti afcseg:
Se pistää viestiä että muut käyttää eri versiota siin servusa vaikka mulla on sama
Jos muut ei kerta käytä sitä maksullista garrys modia niin en sitten tiedä.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
27. tammikuuta 2008 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti agexor:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti afcseg:
Jos muut ei kerta käytä sitä maksullista garrys modia niin en sitten tiedä.

Toiset käyttää sitten vanhempaa versiota.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ratkaistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy