User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.12.2025 / 20:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > rts (real time strategy)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
RTS (Real Time Strategy)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
F2_
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2010 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska en löytänyt lähinnä tästä genrestä hirveesti juttuja, joten päätin tehdä. (Poistaa saa jos löytyy jo.)

Joten onkos Afterdawnissa paljonki kyseisen genren faneja yms. Itse olen vuoden päivät pelaillut strategia pelejä,esim. War- ja StarCraft Age of Empires yms yms.

goon

eff
JereR
Newbie
_
8. syyskuuta 2010 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, itse aikoinaan pelailin AoE sarjan pelejä, kun kolmonen tuli siihen se jäi.
Myös Empire total waria pelaillut olen, ihan hyviä pelejä ne alkuperäiset, kunnes nämä uudistuneet paskat tulivat hyllyihin.

Moi.
Member
_
8. syyskuuta 2010 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli ennakko tilattua R.U.S.E

[quote=joopa_joo]
Sillä on about 6 vuoden kokemus ohjelmoinnista ja 2 vuotta hackkeroimisestä, kuuluisuus myös steam hackereiden maailmassa jos et ole koskaan kuullut.[/quote]

*Reps*LoL*KukkuU*
Member

4 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2010 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan noita tullut pelailtua kavereiden kanssa. Supreme Commander on hyvä, kuten myös ainoa omistamani Total War peli, Medieval II. Nyt taitaa tosin muut jäädä takavasemmalle koska R.U.S.E kunnes Shogun 2 Total War.
Mainos
_
__

_
Member

20 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2010 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itsekkin aikoinani innostuin AoE 2:seen, mutta siihen se sitten aika paljolti lopahti. Onhan tuossa tullut RA3:sta pelailtua, mutta eipä sekään enää innosta.

MSI AMD870 || AMD Phenom II X4 955 BE 3,2GHz || Palit GTX 460 1Gb || Samsung F3 3,5" 1TB || TakeMS 4Gb || Chieftec 500W ||
Windows 7 Home Premium 64-bit || BenQ 21,5" || Logitech MX518 || Sidewinder X4 || Steelseries Siberia V2
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > rts (real time strategy)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy