User Käyttäjä Salasana  

lauantai 20.12.2025 / 05:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > san andreas ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
San Andreas Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rasta420
Suspended due to non-functional email address
_
9. maaliskuuta 2010 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmoinen ongelma että mulla on sami (San andreas mod installer) ja olen ladannut auto modin ja kun asennan sen se sanoo että assennus onnistui. Silti jos olen laittanut sen auton vaikka taxin tilalle niin taxeja liikkuu mutta ei sitä modattua autoa tietääköhä kukaa syytä? Kiitokset etukäteen! Ja jos joku ystävällinen vois vielä kertoa että mitenkäs ton tilttailun saa loppumaan. Yhtäkkiä tänään ekaa kertaa alko tilttailemaan ja tehokas melko uusi kone

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2010 @ 17:02

Junior Member

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2010 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai GTA:si on v1.0 eikä v2.0, koska v2.0 ei pysty modaamaan.

Näytönohjain: POWERCOLOR AX5870 1GB
Prossu: Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9Mb 125W
Emo: ASROCK AM3 890GX VGA DDR3 SATA3 USB3.0
Rasta420
_
10. maaliskuuta 2010 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti ei... kiitos vastauksesta mutta tietäisitkö tohon tilttailuun mitään keinoa. Joskus tilttaa siihen kun kuolen ja synnyn ehdin syntyä mutta sitten tilttaa enkä ole asentanut modia kun kerran en ole pystynyt. Miten saisin tilttailun loppumaan?
Junior Member

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2010 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit kokeilla pelin uudelleenasentamista ja jos sinulla on visva tai windows 7, niin yritä käynnistä peli järjestelmänvalvojana (oikea click ja valitse suorita järjestelmävalvojana). Syynä tilttailuun voi myös olla näytön liika kuumeneminen.

Näytönohjain: POWERCOLOR AX5870 1GB
Prossu: Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9Mb 125W
Emo: ASROCK AM3 890GX VGA DDR3 SATA3 USB3.0
Mainos
_
__

_
Rasta420
_
10. maaliskuuta 2010 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uudelleen asentamista olen jo kokeillut ja joskus tilttaa heti alkuun joskus saan vedettyä max. 1 tehtävän. Tänään juuri asensin melkein heti uusiksi taas , tuskin näyttö siinä ehti kuumentua kokeilen vielä asentaa ja käynnistää järjestelmän valvojana. Jos tämä ei toimi niin jos tiedät jotain muita keinoja vielä mitkä itselläsi on toiminut ni olisi kiva tietää. San andreas tällä hetkellä paras peli niin olisi kiva päästä pelailemaan.Ja voiko tilttailua johtua myös koodien käyttämisestä käytin yhden ainoan koodin kun sain Og Locing tehtävät enkä jaksanut ajaa kartan toisesta päästä seivaamaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2010 @ 17:20

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > san andreas ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy