|
Settlers 7 ei pelitä
|
|
|
Morcat
Newbie
|
10. heinäkuuta 2010 @ 09:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Missä siis vika?!!! Peli menee ihan jumiin ja lakkaa vastaamasta. Kone kyllä täyttää kaikki vaatimukset ettei siitä pitäisi johtua.
Vastauksia kiitos, etten nyt rahojani oo ihan hukkaan heittäny -.-
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. heinäkuuta 2010 @ 02:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kerros viel konees osat.
|
|
Morcat
Newbie
|
12. heinäkuuta 2010 @ 08:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli: kerros viel konees osat.
Kone täyttää kyllä kaikki vaatimukset. Oon ne tarkistanu. Mitä nyt oon lukenu englannin kielisiä sivuja, niin aika monella näyttää olevan ongelmia tämän pelin suhteen. Ratkaisua tähän en kyllä oo vielä mistään löytäny.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
12. heinäkuuta 2010 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morcat: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli: kerros viel konees osat.
Kone täyttää kyllä kaikki vaatimukset. Oon ne tarkistanu. Mitä nyt oon lukenu englannin kielisiä sivuja, niin aika monella näyttää olevan ongelmia tämän pelin suhteen. Ratkaisua tähän en kyllä oo vielä mistään löytäny.
Lämmöt?
|
|
Morcat
Newbie
|
12. heinäkuuta 2010 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morcat: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli: kerros viel konees osat.
Lämmöt?
Ei oo lämmöistäkään kiinni, kun oon hommannu tähän läppäriin vielä tuulettimen
|
Member
1 tuotearvio
|
12. heinäkuuta 2010 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyseessä on siis läppäri. Oletko päivittänyt näytönohjaimen ajuria? Voisitko kenties kertoa millainen läppäri on kyseessä?
Kauhukuormaaja
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
12. heinäkuuta 2010 @ 23:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morcat: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morcat: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gigguli: kerros viel konees osat.
Lämmöt?
Ei oo lämmöistäkään kiinni, kun oon hommannu tähän läppäriin vielä tuulettimen
Kerro nyt vaan ne lämmöt ja mikä läppäri?
|