User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.12.2025 / 21:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sims 2 + lisäosia vs sims 3
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sims 2 + lisäosia vs sims 3
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

7 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2010 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun on tullut hiemanajateltua ja luettua eri puolilla nettia niin aloin epäillä ett kannattaako ostaa nyt tähään koneeseen sims 3 vai kannattaako käyttää samat rahat ja ostaa sims 2kkoselle jotain lisäosia lisää joten kysyn onks se sims 3lmonen kolmenkymmenenkahdeksannen euron arvoinen vai onks parempaa pumpata sims 2kkonen täyteen lisäosilla? nyt on sims 2 peruspeli, yliopisto, lemmikkielämää, vuodenajat ja kamasetit:
ikea kamasetti ja kyäkki ja kylppäri kamasetti.
jkstone
Suspended permanently
_
19. kesäkuuta 2010 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se on ihan mielipidekysymys, itselläni on kolmonen, mutta itse en välttämättä pidä sitä juurikaan parempana. Eiköhän se kakkonenkin ole ihan hyvä, kun saa siihen vaihtelua.

Member

7 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2010 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitkäköhän ovat kolmosen hyvät ja huonot puolet?
mun mielest on hyvä se ett voi esineita kääntää ihan miten haluu ja se ett voi kävellä ympäri kaupunkii, kun muista uusist ominaisuuksista on vain pätkillinen tietoa voiks joku kertoa lisää niist
jkstone
Suspended permanently
_
19. kesäkuuta 2010 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa itse demolla, itse en osaa oikein kertoa.
(kai siitä on demo?)

Member

7 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2010 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sims kolmoseen kuten jokaiseen sims peliin ei oo demoja mutta luin vähän englanninkielisesta wikipediasta että hyviä ominaisuuksiaja uudistuksia joten varmaan mä sen ostankin. Kiitos nopeista vastauksista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2010 @ 19:37

jkstone
Suspended permanently
_
19. kesäkuuta 2010 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No onhan se aina ihan uusi peli, joten uskon kuitenkin, ettet tule pettymään siihen kolmoseen.

Deadnettle
Newbie

1 tuotearvio
_
26. kesäkuuta 2010 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen vannoutuneena Sims-fanina hankkinut molemmat, tosin kolmosesta vasta peruspelin kun kakkoseen mulla on kaikki lisärit. Itse en pitänyt kaikkia kolmosen uudistuksia hyvinä, jotkin niistä jopa varsin hankalan oloisia.

Riippuu hieman omasta pelaamisesta, kumpaan se peliaika kannattaa uhrata. Kakkosella on mukava pelata erikoisempia juttuja, kun siinä on kaikki lisärit. Ei hirveästi kiinnosta paneutua duuniuraan tai lasten pykäämiseen kun voi yrittää tehdä vihersimin tai ihmissuden :). Kolmosella taasen on kiva pelata ihan peruspeliä, uudistukset ovat tehneet peruspelistä hieman mielenkiintoisempaa: asunnon sisustus ja värittäminen on nykyisin loputon suo kun voit muokata kaikkea, ja urakehitys on mielekkäämpää ja sisältörikkaampaa.

Itse pelaan siis yhä kakkosta, vaikka uusikin jo on. Kannattaa miettiä millaista peliä itse on kiinnostunut pelaamaan. Jos lisärit kiehtovat, ei ole mikään kiire vielä kolmoseen päivittää.
JarkkoSE
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. heinäkuuta 2010 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko noista kumpikaan hyvä?

ZTE Blade
XBox 360 elite
esp_m50
Newbie

3 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos haluat hyvän grafiikan osta sims 2 jos haluat huonomman grafiikan ja enemmän toimintoja osta sims 3
Mainos
_
__

_
Member

7 tuotearviota
_
25. heinäkuuta 2010 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuli molemmat ostetuks ja ei se kolmonen ny niin hyvä kun huonokaan oo aika paljon realistisuutta ja jotai juttui mitä oli kakkosen peruspelissä puuttuu, muuten ihan kelpo peli!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sims 2 + lisäosia vs sims 3

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy