User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.12.2025 / 08:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sof 2 ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SoF 2 ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PoW3
Suspended due to non-functional email address
_
3. marraskuuta 2010 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon pelannu mun vanhalla tietokoneella SoF 2 (Soldier Of Fortune 2, mutta oon koittanu saaha sen pelittää mun win7 koneessa. Kun käynnistän pelin niin tulee vain valkoinen kuvaruutu ja ilmoitus, jossa lukee että SoF 2 lakkasi toimimasta. Sen jälkeen kun se lähtee ja palaa työpöydälle, niin kaikki värit on ihan ihmeellisiä. Niikun tämänkin kirjotin en näe hyvin pilkkuja ja pisteitä ja teksti on, kuin tulostimesta olisi muste lopussa :(. Näyttäis että kaikki keltainen väri korostuu tai, jotain sinne päin ja näytön asetukset eivät ole muuttuneet. Tämä väri ongelma lähtee kun käynnistää koneen uusiksi, mutta mikä tuossa pelissä mättää? Yhteen sopivuus win7 kanssa? Ja jos niin mitä voin tehdä?
(Virheitä voi olla hyvinkin paljon, kun tää teksti on niin epäselvää)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. marraskuuta 2010 @ 22:27

jkstone
Suspended permanently
_
3. marraskuuta 2010 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile yhteensopivuustilaa.

PoW3
_
4. marraskuuta 2010 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon koittanut kaikki yhteensopivuus tilat, ei auttanut. Muita ehotuksia?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2010 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttiksen ajurit uusittu?

PoW3
_
4. marraskuuta 2010 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä on ja, niin sanoo päivitysten automaattinen hakiakin. Ja kaikki muut pelit pelaa hyvi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2010 @ 19:53

jkstone
Suspended permanently
_
4. marraskuuta 2010 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile Yhteensopivuus-välilehden kaikkia muitakin kohtia.

PoW3
_
4. marraskuuta 2010 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein tuolle pelille vianmääritys hommeli, niin nyt kun koitan käynnistää nii sönkää tämmöstä ''Couldn't load sof2mp_default.cfg''

http://www.aijaa.com/v.php?i=6993321.png

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2010 @ 22:12

jkstone
Suspended permanently
_
4. marraskuuta 2010 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uudelleenasennuskin voi auttaa.

Mainos
_
__

_
PoW3
_
5. marraskuuta 2010 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auta herjaa tota SoF2 lakkasi toimimasta.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sof 2 ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy