User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 16:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam esilataus ristiriita!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam esilataus ristiriita!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
2. marraskuuta 2013 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on tuo Call of Duty Ghosts ennakkotilsttu ja nyt sen voi esiladata Steamissa. Mutta tässä on mulla nyt ongemana se että mulla on oletuslatauskansio tuo C: asema jonne en mielelläänb steam pelejä lataile. D:lle olen tähän mennessä lataillu steam pelit ja siellä on nytkin enemmän tilaa käytettävissä kuin C:llä. Sit jos meen tonne Steam Asetukset -> Lataukset ja sieltä poista C: asennus kansio niin sehän valittaa että oletusasennuskansiota ei voida poistaa. Fuck! Tässä on nyt tämmönen pikku ongelma. Siinä esilatauksen aloittaessa se ei kysy yhtään mihin haluun sen Call of Dutyn asentaa, ku nimenomaan haluun sen D:lle!

Kertokaa että mikä on ratkasu vai onko sitä ollenkaan ja mun pitää tunkea se sinne C: asemalle?
Senior Member

2 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2013 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AnsDea:
Eli mulla on tuo Call of Duty Ghosts ennakkotilsttu ja nyt sen voi esiladata Steamissa. Mutta tässä on mulla nyt ongemana se että mulla on oletuslatauskansio tuo C: asema jonne en mielelläänb steam pelejä lataile. D:lle olen tähän mennessä lataillu steam pelit ja siellä on nytkin enemmän tilaa käytettävissä kuin C:llä. Sit jos meen tonne Steam Asetukset -> Lataukset ja sieltä poista C: asennus kansio niin sehän valittaa että oletusasennuskansiota ei voida poistaa. Fuck! Tässä on nyt tämmönen pikku ongelma. Siinä esilatauksen aloittaessa se ei kysy yhtään mihin haluun sen Call of Dutyn asentaa, ku nimenomaan haluun sen D:lle!

Kertokaa että mikä on ratkasu vai onko sitä ollenkaan ja mun pitää tunkea se sinne C: asemalle?
Itsellä samaa ongelmaa Call Of Dutyjen kanssa. Muut pelit antaa Steam nätisti asentaa toiseen directoryyn, mutta kun asennan CoDia, niin ehei, C: asemalle se peli menee. En ole löytänyt ratkaisua ongelmaan. En sitten tiedä mitä kävisi jos koko Steamin siirtäisi toiselle asemalle...

Intel Xeon 1230 v2|Scythe Ninja 3 Silent|Asus P8Z77-V LX|Nvidia GTX 770 OCd|Nvidia 9600GT|Samsung 830 SSD 256GB|Samsung Spinpoint 500GB|Western Digital Blue 500GB|Samsung Spinpoint 1TB|Corsair GS 700|Antec 300|Dell Ultrasharp 21.5" IPS
_WindWaker_
Junior Member
_
3. marraskuuta 2013 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä ei ole tuota ongelmaa ole koska Steam on D:ssä ja käyttis on SSD:llä C:ssä.

Win 8.1 Pro/Asus P8Z77-V LX/3570k@4.2ghz/Silver arrow/16GB Corsair vengeance lp/GTX 780 3gb OC Direct CU II/Evga Supernova 750w G2 /250GB Samsung EVO840/4TB HDD
Razer Deathstalker/Razer Naga hex 2012/Samsung 27" & 24" LED lätyt/Sony SRS-D8 2.1/Kingston HyperX Cloud headset

Xiaomi Redminote 3g/5,5@720p/MTK6592 x8 @ 1.7ghz/2gb RAM/8gb ROM + 32gb MicroSD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. marraskuuta 2013 @ 09:52

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam esilataus ristiriita!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy