User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.12.2025 / 09:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam junnaa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam junnaa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Janss_on
Junior Member
_
14. syyskuuta 2009 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Mulla on sellainen ongelma, että olen asentanut koneelleni css:än. Sen mukana tuli steam, ja minulla oli se jo ennestään. No, poistin vanhan steamin, ja asensin uuden. Kun koitin avata steamia, niin se aloitti ihan hyvin, mutta kun kirjoitin tunnukset ja painoin ok, niin stem hävisi näytöltä. Ohjelma jäi kuitenkin kummittelemaan tehtävienhallinnan prosesseihin, josta sen suljin. Nyt kun avaan uudestaan steamin niin välillä ei aukea mitään, vaan se jää suoraan junnaan sinne prosesseihin ja se pitää sulkea. Välillä se aukeaa ja jää lagaamaan siihen: Connectin to steam account ... kohtaan. Se ei liiku siitä ikinä minnekkään, ja kun sen sammuttaa ALT + F4 tyylillä niin se jää taas prosesseihin kummittelemaan.

Tämä on tullu mulla jo aikasemmissa steameissa, ja ajattelin että johtuisiko se siitä että olen steamin niin useasti poistanut ja asentanut uudelleen ilman rekisterin puhdistusta, tms.

[AMD Athlon 64 x2 5000+][4gb RAM][Nvidia 9800gt 512mb][400w][160gb][Windows 7 Ultimate 64bit]
olenmies
Suspended due to non-functional email address
_
17. syyskuuta 2009 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita tehä näin, poista steam menemällä Käynnistä->Ohjauspaneeli->Lisää tai poista sovellus. Etsi steam, poista se ja kaikki muut ylimääräiset steamit ja sitten lataa steam uudestaan heidän omilta kotisivuiltaan, loggaa sisään omalla acollasi ja sitten pitäisi toimia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam junnaa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy