User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.12.2025 / 10:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > the sims 3 päivitys ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
The Sims 3 päivitys ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
norspuck
Junior Member
_
21. heinäkuuta 2010 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mul on Sims 3 lisäosat Maailmanmatkaaja ja Unelmaduuni ja kamasetti Luksuslukaali. Yritän päivittää niitä järjestyksessä. The Sims 3 päivittyy, Maailmanmatkaaja päivittyy mutta Luksuslukaalin ja Unelmaduunin päivitys ilmoittaa että: "Virheellinen tiedosto löydetty". Ja en ymmärrä miksi ei onnistu niiden kahden päivitys. Osaatteko auttaa? Kiitos jo etukäteen auttajille :)
esp_m50
Newbie

3 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2010 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ehkä niitä ei tarvitse päivittää
jkstone
Suspended permanently
_
25. heinäkuuta 2010 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitatko päivittämistä vai lisäosien asentamista?

Junior Member

2 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2010 @ 01:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone:
Tarkoitatko päivittämistä vai lisäosien asentamista?
Maailmanmatkaaja päivittyy mutta Luksuslukaalin ja Unelmaduunin päivitys ilmoittaa että: "Virheellinen tiedosto löydetty". Ja en ymmärrä miksi ei onnistu niiden kahden päivitys.

jkstone
Suspended permanently
_
26. heinäkuuta 2010 @ 01:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja milläs niitä päivität?

esp_m50
Newbie

3 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2010 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko ladannut pelit netistä vai ostanut kaupasta?
jkstone niitä päivitetään simssin päävalikon kautta eli ei tarvitse erilllistä ohjelmaa
jkstone
Suspended permanently
_
28. heinäkuuta 2010 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa, en tiennyt, kun en ole sims 3:sta päivittäny, enkä omista siihen lisäreitä.

ihkutin
Suspended due to non-functional email address
_
28. heinäkuuta 2010 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei ole vastausta tuon aloittajan viestiin, mutta kirjoitin oman ongelmani tähän, koska en tiedä, mistä muualta saisin apua.....Minulla olisi ongelma sims 3 pelin kanssa...minulla on se peruspeli, (oli maailman matkaaja,mutta poistin sen), koska ajattelin sen helpotavan tätä ongelmaa ja unelmaduuni, no aloitin pelaamaan ja yhtäkkiä se sanoikin että uusi pelipäivitys saatavilla, minä asensin sen ja kun olin seuraavan kerran pelaamassa käynnistys sovellukseen tuli tälläinen viesti: "The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3 lisäosan kanssa. päivitä peli käynnistys sovelluksen avulla" noh, ku menin yrittämään päivittää sitä uudestaan, siihen tulee sellainen ikäänkuin tiimalasi pyörimään ja siinä ei ole mahdollisuutta painaa esim: tevetuloa, lataukset, siirrot ym..soitin myös EA tukipalveluun, mutta se ei vastaa. Kumpa joku osaisi auttaa minua tämän ongelman kanssa :) tuli vähän pitkä
Seisokki
Newbie
_
1. elokuuta 2010 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ihkutin:
Minulla ei ole vastausta tuon aloittajan viestiin, mutta kirjoitin oman ongelmani tähän, koska en tiedä, mistä muualta saisin apua.....Minulla olisi ongelma sims 3 pelin kanssa...minulla on se peruspeli, (oli maailman matkaaja,mutta poistin sen), koska ajattelin sen helpotavan tätä ongelmaa ja unelmaduuni, no aloitin pelaamaan ja yhtäkkiä se sanoikin että uusi pelipäivitys saatavilla, minä asensin sen ja kun olin seuraavan kerran pelaamassa käynnistys sovellukseen tuli tälläinen viesti: "The sims 3 peruspelisi ei ole yhteensopiva nykyisen The sims 3 lisäosan kanssa. päivitä peli käynnistys sovelluksen avulla" noh, ku menin yrittämään päivittää sitä uudestaan, siihen tulee sellainen ikäänkuin tiimalasi pyörimään ja siinä ei ole mahdollisuutta painaa esim: tevetuloa, lataukset, siirrot ym..soitin myös EA tukipalveluun, mutta se ei vastaa. Kumpa joku osaisi auttaa minua tämän ongelman kanssa :) tuli vähän pitkä
Joo poista koko paska->asenna uudestaan ja päivitä se sitte taas "poistat" ja odotat että syttyy uusi päivitys sille ja sitte pitäis workkia taas, menettää vaa tosi kaikki kamat ym mut ei voi mittää.
Seisokki
Newbie
_
1. elokuuta 2010 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo poista koko paska->asenna uudestaan ja päivitä se sitte taas "poistat" ja odotat että syttyy uusi päivitys sille ja sitte pitäis workkia taas, menettää vaa tosi kaikki kamat ym mut ei voi mittää.
Mainos
_
__

_
jkstone
Suspended permanently
_
2. elokuuta 2010 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No aina ensin kannattaa päivittää peruspeli, ja vasta sitten lisärit.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > the sims 3 päivitys ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy