|
|
|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
|
VAC-bannit ilman cheattaamista
|
|
|
KWittu
Junior Member
|
4. heinäkuuta 2009 @ 00:36 |
Linkki tähän viestiin
|
juu..kirjauduin mun steam acolle äske ja tuli vaa et oot saanu vac-bannit!!
vaikken oo ees cheatannu enkä ladannu cheatteja koneelleni!! VANNON SEN !!
voiko olla se sama tyyppi; joka pölli mun acconi ja sain sen takasin steamin ansiosta nii saisko se hommattuu mulle vac-bannit ?!?!?!?!?
ja kauan noi vac-bannit kestää ??!?!?
lagaaaaaa
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. heinäkuuta 2009 @ 00:38
|
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
4. heinäkuuta 2009 @ 03:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Vac-bännit ovat ikuisia, eikä niitä voida peruuttaa. Se on joko Valven puheille tai uus peli.
The Lucky: Name tells everything ;)
"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
|
|
Tonezia
Member
1 tuotearvio
|
5. heinäkuuta 2009 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TheLucky: Vac-bännit ovat ikuisia, eikä niitä voida peruuttaa. Se on joko Valven puheille tai uus peli.
Vaikka pystyt todistaa et mummos käytti niitä, he eivät poista silti.
Kysytty asia ja lukekaa steam poweredin sivuilta niin sanovat, että niitä ei poisteta koskaan.
|
Member
2 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 16:26 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kuten sanottua, VAC-bannit ovat ikuiset.
Ja niitä ei saa mitenkään pois.
Jos käyttäjätilisi on phishattu sinulta, voi phishaaja mennä tahalteen palvelimelle "VAC tunnistetun" koodiohjelman kanssa ja hankkia VAC bannit tilillesi.
Kun VAC tunnistaa sinun käyttäneesi koodiohjelmaa, se ei välttämättä bannaa sinua heti. Voi mennä 3 kuukautta, kun bannit alkaa.
Vaikka olet VAC bannattu, voit silti pelata servuilla, joilla ei ole VAC päällä.
Jos on, voit pelata myös yksinpelejä.
Jos haluat päästä VAC palvelimeille pelaamaan, tulee sinun luoda uusi käyttäjätili ja ostaa uusi peli.
|
Member
17 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itelläki on joskus tullut vac bännit ilman cheattaamista, taisi tulla mun special ase skineistä jossa scoutissa oli lonkalla ammuttaessa tähtäin.
Kotelo: Antec Sonata 3, emo: P5Q Pro, CPU: e8400 dual core with Noctua NH-U12P, GPU: HD 4870 1GB sonic, Hiiri: MX518, RAM: 3GB, Käyttis: Win7 32-bit ultimate Näyttö: Acer V233H
Logitech Z-3e 2.1
|
Member
2 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grinx: Itelläki on joskus tullut vac bännit ilman cheattaamista, taisi tulla mun special ase skineistä jossa scoutissa oli lonkalla ammuttaessa tähtäin.
"Ase skinit" ei aiheuta VAC banneja.
|
Member
17 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 23:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haxorfox: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grinx: Itelläki on joskus tullut vac bännit ilman cheattaamista, taisi tulla mun special ase skineistä jossa scoutissa oli lonkalla ammuttaessa tähtäin.
Niin mutta jos skinissä on tähtäin scout aseessa jossa sitä ei normaalisti olisi.
Kotelo: Antec Sonata 3, emo: P5Q Pro, CPU: e8400 dual core with Noctua NH-U12P, GPU: HD 4870 1GB sonic, Hiiri: MX518, RAM: 3GB, Käyttis: Win7 32-bit ultimate Näyttö: Acer V233H
Logitech Z-3e 2.1
|
Member
2 tuotearviota
|
5. heinäkuuta 2009 @ 23:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grinx: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haxorfox: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti grinx: Itelläki on joskus tullut vac bännit ilman cheattaamista, taisi tulla mun special ase skineistä jossa scoutissa oli lonkalla ammuttaessa tähtäin.
Niin mutta jos skinissä on tähtäin scout aseessa jossa sitä ei normaalisti olisi.
Silti se ei aiheuta.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 00:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haxorfox: Kuten sanottua, VAC-bannit ovat ikuiset.
Jos käyttäjätilisi on phishattu sinulta, voi phishaaja mennä tahalteen palvelimelle "VAC tunnistetun" koodiohjelman kanssa ja hankkia VAC bannit tilillesi.
Kun VAC tunnistaa sinun käyttäneesi koodiohjelmaa, se ei välttämättä bannaa sinua heti. Voi mennä 3 kuukautta, kun bannit alkaa.
Vaikka olet VAC bannattu, voit silti pelata servuilla, joilla ei ole VAC päällä.
Jos haluat päästä VAC palvelimeille pelaamaan, tulee sinun luoda uusi käyttäjätili ja ostaa uusi peli.
Älkää puhuko *askaa!
Jos et ole itse aiheuttanut VAC -bännejä, etkä ole käyttänyt mitään cheattia joka johtaisi VAC-bänniin, vaan tilisi on "ryöstetty". Jos tämä tilin "ryöstäminen" ei ole sinun vikasi, vaan jokin bugi valven ohjelmistossa on aiheutanut tällaisen "tietovuodon", sinulla on täysi oikeus vaatia vac-bännin poistamista.
Contact valve: http://www.valvesoftware.com/contact.html
Ja jos englanti sujuu, kannattaa soittaa. Tällä on paljon suurempi vaikutus lopputulokseen kuin sähköpostilla.
Itse en tuollaista nielisi, vaan soittaisin heti valveen... Ja jos ei bännit lähtisi, niin haukkuisin ne ainakin niin lyttyyn paskan ohjelmakoodin tekemisestä! Tälläistä ei edes tapahtuisi jos joku kehtaisi panostaa turvallisuuteen..
Power corrupts
|
Member
2 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 01:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti somebodyy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haxorfox: Kuten sanottua, VAC-bannit ovat ikuiset.
Älkää puhuko *askaa!
Jos et ole itse aiheuttanut VAC -bännejä, etkä ole käyttänyt mitään cheattia joka johtaisi VAC-bänniin, vaan tilisi on "ryöstetty". Jos tämä tilin "ryöstäminen" ei ole sinun vikasi, vaan jokin bugi valven ohjelmistossa on aiheutanut tällaisen "tietovuodon", sinulla on täysi oikeus vaatia vac-bännin poistamista.
Contact valve: http://www.valvesoftware.com/contact.html
Ja jos englanti sujuu, kannattaa soittaa. Tällä on paljon suurempi vaikutus lopputulokseen kuin sähköpostilla.
Itse en tuollaista nielisi, vaan soittaisin heti valveen... Ja jos ei bännit lähtisi, niin haukkuisin ne ainakin niin lyttyyn paskan ohjelmakoodin tekemisestä! Tälläistä ei edes tapahtuisi jos joku kehtaisi panostaa turvallisuuteen..
Kiitoksia, kun sanoit tekstini olevan täynnä paskaa. Arvostan sitä suuresti.
Asiaan: Vaikka tili joutui ryöstetyksi, ei silti saa VAC banneja pois.
On turha selittää "Joku hakkeroi tilini...", koska tiliä ei vain yksinkertaista ole mahdollista hakkeroida.
Voi olla, että KWittu on antanut vahingossa tilin tiedot jollekkin toiselle. Voi olla myös, että joku on yksinkertaisesti arvannut salasanan. Voi olla myös, <teksti menee tänne>.
Jos tilin voi tosiaan hakkeroida, anna todiste siitä.
Muuten pysyn siinä "ei voi hakkeroida" tiedossa (Olen siis tietoinen siitä, että Steam kerran hakkeroitiin ja sai kaikkien tiedot samalla, mutta ei ole neää mahdollista).
Ja Steamia koskevissa asioissa otetaan yhteyttä suoraan tukeen, ei tuonne, mihin annoit linkin.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 02:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kiitoksia, kun sanoit tekstini olevan täynnä paskaa. Arvostan sitä suuresti.
On turha selittää "Joku hakkeroi tilini...", koska tiliä ei vain yksinkertaista ole mahdollista hakkeroida.
Ja Steamia koskevissa asioissa otetaan yhteyttä suoraan tukeen, ei tuonne, mihin annoit linkin.
Voi kuule, tosiasia on, että vaikka kuinka sanoittaisiin tilien ja suojauksien olevan ajan tasalla, silti kaikki ohjelmat (lue windows 7) ovat vuotaneet nettiin ja niille on jo kaikki crakit sun muut paljastettu. DRM-suojaus ja BD+ suojaukset murtuivat viikossa. Äläkä sano eri asiaksi, sillä ohjelmakoodia kaikki nämä ovat.
Lainaus: Asiaan: Vaikka tili joutui ryöstetyksi, ei silti saa VAC banneja pois.
Et voi olla varma. Voihan ne kaikki poistaa vaikka kerralla, jos joku sille päälle sattuu.
Lainaus: Voi olla, että KWittu on antanut vahingossa tilin tiedot jollekkin toiselle. Voi olla myös, että joku on yksinkertaisesti arvannut salasanan. Voi olla myös, <teksti menee tänne>.
Oletko antanut tilin tiedot jollekkin toiselle, KWittu? Olisko salasana monimutkainen (montako merkkiä)?
Arvaan, että tuo <teksti menee tänne> tarkoitti feikkisivua. Tähän ei voi sanoa mitään, kun ei tarkemmin ajatuksen kulkuasi tiedä..
Selaimet kyllä varoittavat, jos ei ole sivustolla sertificaatti kunnossa, tai jos se viittaa "väärin". Mutta tämä tilanne on hyvin harvinainen, jos on esim. virustorjunta ja suht. uusi selain.
Lainaus: Jos tilin voi tosiaan hakkeroida, anna todiste siitä.
Anteeksi, en pelaa mitään leikki-sotia. Voin suoraan sanoa, että minä en osaa hakkerointia niin pitkälle, mutta olen varma, että sellainen ihminen on olemassa.
Lainaus: Muuten pysyn siinä "ei voi hakkeroida" tiedossa (Olen siis tietoinen siitä, että Steam kerran hakkeroitiin ja sai kaikkien tiedot samalla, mutta ei ole neää mahdollista).
Lähes kaikki tässä maailmassa on mahdollista murtaa. Keinojahan on monia, philsingistä suoraan verkkohyökkäykseen. Ja olen varma, että tämä sanonta pätee vielä nykyisinkin: "Minkä ihminen on suunnitellut sen ihminen voi myöskin purkaa."
Lainaus: Ja Steamia koskevissa asioissa otetaan yhteyttä suoraan tukeen, ei tuonne, mihin annoit linkin.
Suora tuki on siis linkkien kahluuta =! onnistuminen.
Ajattelin tuon puhelinnumeron takia tuon sivun laittaa, en minkään suoran tuen! Sähköpostissa on niin helppo sanoa "-ei" tuohon tilin uudelleen avaamiseen.
Mutta soitappa sinne ja esitä asiasi suoraan. Se onkin hankalampi sen vastaajan sanoa "ei". Melko varmasti eri lopputulos. Heillä on kyllä resurssit tarkistaa yhteyksien ip-numerot jos on nimellä ollut force-attackkeja.
Et voi voittaa mitään jos jäät siihen enemmistöön.. Tähänkin sopii hyvin quotattu sitaatti: "Anything worth doing is worth overdoing".
Lainaus: Kiitoksia, kun sanoit tekstini olevan täynnä paskaa. Arvostan sitä suuresti.
Tuntuiko pahalta? Monestikko vuodessa kuulet tuon internetissä?
...Entä kasvoittain? Älä ole pessimisti!
Power corrupts
|
Member
2 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 03:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Voi kuule, tosiasia on, että vaikka kuinka sanoittaisiin tilien ja suojauksien olevan ajan tasalla, silti kaikki ohjelmat (lue windows 7) ovat vuotaneet nettiin ja niille on jo kaikki crakit sun muut paljastettu. DRM-suojaus ja BD+ suojaukset murtuivat viikossa. Äläkä sano eri asiaksi, sillä ohjelmakoodia kaikki nämä ovat.
Tiedän. Mutta jos on mahdollista hakkeroida Steam tilejä, olisin kuullut siitä ja tietäisin jo miten se tehtäisiin.
Lainaus:
Lainaus: Asiaan: Vaikka tili joutui ryöstetyksi, ei silti saa VAC banneja pois.
Et voi olla varma. Voihan ne kaikki poistaa vaikka kerralla, jos joku sille päälle sattuu.
Eivät suostu poistamaan VAC banneja, vaikka kuika anoisi.
Ajattele, aikaisemmin (pari kolme vuotta sitten) kun joku menetti tilinsä jollekkin, ei tuki suostunut auttamaan tilin takaisin saamisessa.
Lainaus:
Lainaus: Voi olla, että KWittu on antanut vahingossa tilin tiedot jollekkin toiselle. Voi olla myös, että joku on yksinkertaisesti arvannut salasanan. Voi olla myös, <teksti menee tänne>.
Arvaan, että tuo <teksti menee tänne> tarkoitti feikkisivua. Tähän ei voi sanoa mitään, kun ei tarkemmin ajatuksen kulkuasi tiedä..
Selaimet kyllä varoittavat, jos ei ole sivustolla sertificaatti kunnossa, tai jos se viittaa "väärin". Mutta tämä tilanne on hyvin harvinainen, jos on esim. virustorjunta ja suht. uusi selain.
Feikkisivu tai jotakin muita menetelmiä.
Selaimet eivät aina varoita sivusta.
Lainaus:
Lainaus: Jos tilin voi tosiaan hakkeroida, anna todiste siitä.
Anteeksi, en pelaa mitään leikki-sotia. Voin suoraan sanoa, että minä en osaa hakkerointia niin pitkälle, mutta olen varma, että sellainen ihminen on olemassa.
En oletakkaan sinun osaavan tehdä sitä.
Lainaus:
Lainaus: Muuten pysyn siinä "ei voi hakkeroida" tiedossa (Olen siis tietoinen siitä, että Steam kerran hakkeroitiin ja sai kaikkien tiedot samalla, mutta ei ole neää mahdollista).
Lähes kaikki tässä maailmassa on mahdollista murtaa. Keinojahan on monia, philsingistä suoraan verkkohyökkäykseen. Ja olen varma, että tämä sanonta pätee vielä nykyisinkin: "Minkä ihminen on suunnitellut sen ihminen voi myöskin purkaa."
En tarkoittanut sitä. Tarkoitin sitä, että aukko joka mahdollisti tili tietojen varastamisen, on paikattu.
Lainaus:
Lainaus: Ja Steamia koskevissa asioissa otetaan yhteyttä suoraan tukeen, ei tuonne, mihin annoit linkin.
Suora tuki on siis linkkien kahluuta =! onnistuminen.
Ajattelin tuon puhelinnumeron takia tuon sivun laittaa, en minkään suoran tuen! Sähköpostissa on niin helppo sanoa "-ei" tuohon tilin uudelleen avaamiseen.
Mutta soitappa sinne ja esitä asiasi suoraan. Se onkin hankalampi sen vastaajan sanoa "ei". Melko varmasti eri lopputulos. Heillä on kyllä resurssit tarkistaa yhteyksien ip-numerot jos on nimellä ollut force-attackkeja.
Et voi voittaa mitään jos jäät siihen enemmistöön.. Tähänkin sopii hyvin quotattu sitaatti: "Anything worth doing is worth overdoing".
Ei ole pelkkää linkkien kahluuta. Voit avata "kysymyksen" sinne ja tuki avustaa parin päivän kuluessa.
Kun lähettää sähköpostia/soittaa sinne ja alkaa puhumaan Steamista, ne vaan antavat linkin Steam tukeen ja ei puhu siitä sen enenpää.
Lainaus:
Tuntuiko pahalta? Monestikko vuodessa kuulet tuon internetissä?
...Entä kasvoittain? Älä ole pessimisti!
Ei se pahalta tuntunut. Arvostin sitä todella.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Tiedän. Mutta jos on mahdollista hakkeroida Steam tilejä, olisin kuullut siitä ja tietäisin jo miten se tehtäisiin.
Todella? Ei kaikki tuollainen tieto vuoda nettiin..
Lainaus: Eivät suostu poistamaan VAC banneja, vaikka kuika anoisi.
Ajattele, aikaisemmin (pari kolme vuotta sitten) kun joku menetti tilinsä jollekkin, ei tuki suostunut auttamaan tilin takaisin saamisessa.
Oletetaan, että ei itse ole tehnyt mitään tilin menettämiseen johtavaa. Tuki ei suostunut auttamaan??? Ei muuta kuin kuluttajaviranomaisiin yhteys ja steam oikeuteen. Ei tässä ole kyse jonkun tuessa asiotaan hoitavan akan mielentilasta!
Lainaus: En oletakkaan sinun osaavan tehdä sitä.
Ja silti haluat minun todistavan sen?
Lainaus: Feikkisivu tai jotakin muita menetelmiä.
Selaimet eivät aina varoita sivusta.
Useimmiten kuitenkin.
Lainaus: En tarkoittanut sitä. Tarkoitin sitä, että aukko joka mahdollisti tili tietojen varastamisen, on paikattu.
Ei se paikkaaminen tarkoita, että se on 100% turvallinen.
Lainaus: Ei ole pelkkää linkkien kahluuta. Voit avata "kysymyksen" sinne ja tuki avustaa parin päivän kuluessa.
Kun lähettää sähköpostia/soittaa sinne ja alkaa puhumaan Steamista, ne vaan antavat linkin Steam tukeen ja ei puhu siitä sen enenpää.
Kertoo sitten steamille, että saavat kuluttajaviranomaisilta soiton, jos ei mitään tapahdu. Sitten menee jo homma monimutkaiseksi jo pelkästään siellä stemin päässä olevilla. Luulen että niiltä loppuu mielenkiinto siinä vaiheessa siihen vac-bänniin kun saavat postia suomen kuluttajaviranomaisilta. Sillä jos asia menee vielä pidemmälle (k.viranomaiset huomaavat passiivisuuden ja "huonon" palvelun) voi sanoa stemain olevan "kusessa" suomen kantilta.
Out.
Power corrupts
|
Junior Member
|
6. heinäkuuta 2009 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Siltikään tältä kyseiseltä tililtä ei VAC banneja tulla poistamaan.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7849-RADZ-6869
Kuluttajasuojaviranomaiset + oikeusjuttu puheet alkaa olla aika naurettavaa tässä vaiheessa :)
Siinä vaiheessa kun peliä/steamia on asennettu niin on kuitattu se tekstinpätkä hyväksytyksi mistä löytyy varmasti kohta näitä juttuja varten.
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
2 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2009 @ 22:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti molli: Kuluttajasuojaviranomaiset + oikeusjuttu puheet alkaa olla aika naurettavaa tässä vaiheessa :)
Siinä vaiheessa kun peliä/steamia on asennettu niin on kuitattu se tekstinpätkä hyväksytyksi mistä löytyy varmasti kohta näitä juttuja varten.
Tämä.
|
|