User Käyttäjä Salasana  

perjantai 19.12.2025 / 20:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > verkko-ongelma lan peleissä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Verkko-ongelma LAN peleissä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CProg
Member
_
31. toukokuuta 2010 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällanen "ongelma" minulla on: Pelaan usein veljeni kanssa LAN:issa erilaisia pelejä. Yleensä itse laitan serverin päälle ja veljeni liittyy, mutta joissain peleissä ei hostaus onnistu. Ja ennen ku joku tulee sanomaan "Osta peli, älä lataa". Kyllä, se on 100% aito kaupasta ostettu peli.

Jos pelaamme esim. Splinter Cell: Convitctionia lanissa, veljeni pystyy laittamaan serverin päälle ja minä voin liittyä, mutta ei toisinpäin. Kaikki mahdolliset säädöt, mitä ikinä keksin, olen tehnyt. Ensimmäisenä avasin portit ja otin palomuurin jopa pois päältä. Vaihdoimme johtojen paikkaa adsl-boksissa ja tanssimme sadetanssia mutta mikään ei auttanut.

Jos tulee mieleen jotain, niin kertokaa ihmeessä. NAT on käytössä ja kummallakaan ei ole kiinteää IP:tä. Vaikuttaako asiaan? NAT ei ainakaan.

Jos et halua ottaa käyttöön allekirjoitusta, jätä kenttä tyhjäksi.
thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
1. kesäkuuta 2010 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattanee manuaalisesti molempiin koneisiin määrittää sisäverkkoon kiinteä ip. Oothan ohjannu portit myös adls purkista, etkä pelkästään omalta koneeltas?

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > verkko-ongelma lan peleissä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy