User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > mieleni tekisi hieman pelailla project realitya?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mieleni tekisi hieman pelailla project realitya?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jansqu
Member
_
16. syyskuuta 2009 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneeni on HP:n valmispaketti

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core processor 6000+ 3,00GHz
4,00 Gt RAM
Vista 32-bittinen
NVIDIA GeForce 8500 GT
Näyttö 22" (1680x1050 - 60Hz)

Tämmöisellä pari vuotta vanhalla koneella olen pelaillut jo jonkin aikaa BF2: project realityä. Nyt rupesi kismittämään tuo tuon pelin kököillä näyttö asetuksilla hankaaminen. peli toimii ainoastaan medium asetuksilla, resoluutio jotain 800x600. olen yrittänyt kokeilla paremmilla asetuksilla myös mutta peli sammuu kun kenttä rupeaa avautumaan... Olisiko tässä muuta mahdollisuutta kuin uuden näyttiksen osto? vaikuttaako taustalla pyörivä f-secure hässäkkä tässä asiassa?

Pyörittelin huvikseni pass marking rating performance test 7.0: läpi tulokseksi sain 851,8. en tiedä vaikuttiko testiin se että minulla oli pari ikkunaa auki samaan aikaan. Sinälläänhän tuo numero ei minulle mitään kerro, mutta mitä tuota lontoon kielistä tekstiä hieman tavailin, niin sain sellaisen kuvan että koneeni tyypillinen arvo on noin 1200.

Ja jos ei ole muuta tehtävissä niin minkalainen näytönohjain minun tulisi hankkia, että saisin edullisia tuloksia?

Kiitos etukäteen.

Tälläinen puupää mitään näistä koneista tajua:)
jansqu
Member
_
16. syyskuuta 2009 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu väärään paikkaan postasin tuon viestiin pc:stähän tässä oli kysymys

Tälläinen puupää mitään näistä koneista tajua:)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > mieleni tekisi hieman pelailla project realitya?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy