User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 18:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > ps1 kopio pelien polttaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS1 kopio pelien polttaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hyypio
Member

7 tuotearviota
_
29. elokuuta 2010 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ois tarkoitus päästä pelailee erästä vanhaa klassikkoa nimeltään Tekken3.
Omistan alkuperäisen levyn mutta se on sen verran naarmuja täynnä että sitä
osaa lukea vain tietokone, joten ajattelin kopsata sen ja sit pelata modatulla pleikalla.
Kertokaas miten poltto onnistais, pitääkö olla + vai - levyjä?
Senior Member
_
15. syyskuuta 2010 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä oletko huomannut, mutta PSonen pelithän ovat CD:llä, joten tuota "+ vai - levyjä" -kysymystä sinun ei tarvitse miettiä. Eli teet vaikka image-tiedoston ko. levystä koneellesi ja poltat CD:lle.
Hyypio
Member

7 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2010 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiva että joku vastasi.Olen yrittänyt monta kertaa tuota imagen polttoa mutta jostain syystä ps1 ei tajua sitä.Löysin kaapista vanhan poltetun pelin joka lähti toimimaan.
Olen kuullut että polton nopeudella on merkitystä?
jkstone
Suspended permanently
_
16. syyskuuta 2010 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hyypio:

Olen kuullut että polton nopeudella on merkitystä?
Mitä hitaampi, sen parempi.

Hyypio
Member

7 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2010 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma aina, taas yksi CD pilalla.
swod
Member
_
27. syyskuuta 2010 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuuttele netin syövereistä se Tekken 3 ja kokeile poltta se cd levylle.
Hyypio
Member

7 tuotearviota
_
28. syyskuuta 2010 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tein just ja levy pilalla.Aika turhaa.Kaikki ne joita en oo ite polttanu, niin ne toimii.
jkstone
Suspended permanently
_
28. syyskuuta 2010 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hyypio:
Niin tein just ja levy pilalla.Aika turhaa.Kaikki ne joita en oo ite polttanu, niin ne toimii.
Kai olet polttanut imagen; levyllä näkyy useita kansioita ja tiedostoja eikä vain yksi image?
Jos ei johdu tästä, niin mene kaverille polttamaan tai/ja vaihda poltto-ohjelmaa.

swod
Member
_
28. syyskuuta 2010 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ainakin aina onnistunut kun olen polttanut tdk/Maxell levylle. Tietenkin maksimissaan vain x2 nopeudella.
Hyypio
Member

7 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2010 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aina polttanut nerolla kun en muita tiedä.Millä muulla voisi kokeilla?
swod
Member
_
29. syyskuuta 2010 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Img burn nimisellä ohjelmalla ainakin onnistuu.
Mainos
_
__

_
jkstone
Suspended permanently
_
29. syyskuuta 2010 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > ps1 kopio pelien polttaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy