User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 11:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > voiko ps3 ja ps4 olla kirjautuneena yhtäaikaa samalla tunnuksella
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voiko ps3 ja ps4 olla kirjautuneena yhtäaikaa samalla tunnuksella
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
xcvv
Member
_
25. kesäkuuta 2013 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysymys otsikossa.

Mietin ostaakko ps4 vai xboxone. Ja tuli mieleen, että voinko jättää minun ps3:sen olohuoneeseen Netflix, dvd/blueray-soittimeksi ja samaan aikaan pelata ps4:lla toisessa huoneessa? Ja molemmat olisivat kirjautuneena samalla psn-tunnuksella.

Tietenki toinen vaihtoehto olis tehdä uusi psn-tunnus vaimolle ja siihen liittää minun netflix-tunnus tai tehdä uusi jos noin ei voi tehdä.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
25. kesäkuuta 2013 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No vaikea sitä vielä on sanoa, mutta uskoisin että onnistuu. Kyllähän sitä esimerkiksi google-tiliäkin voi pitää samaan aikaan kirjautuneena puhelimella, tietokoneella ja tabletilla ja niin edelleen.

Netflixissä on sitten omat rajoituksensa moniko voi katsoa samaan aikaan samalla tunnuksella - ja se on mielestäni kaksi.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
xcvv
Member
_
25. kesäkuuta 2013 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sidrend:
No vaikea sitä vielä on sanoa, mutta uskoisin että onnistuu. Kyllähän sitä esimerkiksi google-tiliäkin voi pitää samaan aikaan kirjautuneena puhelimella, tietokoneella ja tabletilla ja niin edelleen.

Netflixissä on sitten omat rajoituksensa moniko voi katsoa samaan aikaan samalla tunnuksella - ja se on mielestäni kaksi.
Juu netflixin kanssa ei ole ongelmaa. Kyllähän sitä voi kirjautua moneen paikkaan samoilla tunnuksilla. Tajusin sen vasta kun olin kirjoittanut aiemman viestin. Nyt on kännykkä, ps3, xbox360, tietokone ja puhelin samalla tunnuksella. Toki sitä ei katsota kuin yhdellä kerrallaan, mutta onpahan varaa mistä valita :)
Joten oikeastaan minä jo ratkaisin oman ongelmani tuon ps3 ja ps4 kirjautumisen kanssa. Teen vain vaimolle oman tunnuksen ja pelaan itse nykyisellä.
Ainoa mikä vielä mietityttää on, että kumman konsolin sitä sitten loppupeleissä ostaa ps4 vai xboxone. Onneksi tässä on vielä aikaa :)
Mainos
_
__
 
_
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2013 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xcvv:
Ainoa mikä vielä mietityttää on, että kumman konsolin sitä sitten loppupeleissä ostaa ps4 vai xboxone. Onneksi tässä on vielä aikaa :)
Niinpä, itse varmaankin tulen hankkimaan molemmat (yksinoikeuspelien takia), mutta varmaan PS4 menee ensiksi hankintaan.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > voiko ps3 ja ps4 olla kirjautuneena yhtäaikaa samalla tunnuksella
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy