User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 13:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > paypal
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PayPal
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12345>
DTLavi
Member
_
18. toukokuuta 2007 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, voisiko ihmiset kertoa kokemuksia PayPalista. Miten paypal -tilille siirretään rahaa, pitääkö olla luottokortti yms. Itse olisin tilaamassa jenkeistä tavaraa ja suosittelevat Paypalia. IBAN-tunnuksella maksu ei ole mahdollista. Muut vaihtoehdot ovatkin sitten astetta hankalampia.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

nakano87
Newbie
_
17. syyskuuta 2007 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan mitään OPn Visa Electron uudistuksesta? Ymmärteekseni kortti ei enää vaadi Verified by Visa -palvelua, joten josko Electron nyt toimisi PayPalissa. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan ja millä lopputuloksella?
remedyer
Newbie
_
30. lokakuuta 2007 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Tietääkö kukaan mitään OPn Visa Electron uudistuksesta? Ymmärteekseni kortti ei enää vaadi Verified by Visa -palvelua, joten josko Electron nyt toimisi PayPalissa. Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan ja millä lopputuloksella?
Op:n electronin lisäsin paypal tililleni jokusen aika sitten,että pitäisi toimia. Käytössäni on myös sammon electron,mikä pääkorttina,enkä siis ole käyttänyt op:n korttia vielä. Mutta luulisi toimivan,kun sen sain lisättyä tiliin.
Wicerig
Suspended due to non-functional email address
_
30. lokakuuta 2007 @ 04:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta OP:n kortista: joku viikko sitten kortinlisäys toimi. Tilillä näkyi euron varaus.
Tämän jälkeen pitää tehdä jokin varmistus, joka ei onnistu. Eli kortin voi lisätä sinne, mutta sitä ei voinut ainakaan tuolloin käyttää.
juggeli
Member
_
30. lokakuuta 2007 @ 05:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep ei itsellänikään onnistu OP:n Erectionilla maksaminen vaikka lisääminen oinnistuukin. Suosittelen Sammon Erectionia jos oikeaa Visaa ei vielä saa.

Powered by Apple
remedyer
Newbie
_
30. lokakuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jep ei itsellänikään onnistu OP:n Erectionilla maksaminen vaikka lisääminen oinnistuukin. Suosittelen Sammon Erectionia jos oikeaa Visaa ei vielä saa.

Jep,pitääpä jossakin vaiheessa kokeilla itsekkin op:n korttia,kun en tiedä onnistuuko - sittempä näkee
Member
_
6. joulukuuta 2007 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyykö ala ikäinen hankkimaan Paypal tunnuksen, vaikka käyttämällä Visa Electronia?
juggeli
Member
_
7. joulukuuta 2007 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin itse pystyin kun vielä olin alaikäinen.

Powered by Apple
Boris10
Newbie
_
3. tammikuuta 2008 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on myös op:n electron ja ku yritän varmentaa korttia niin se sanoo näin: We were unable to verify this credit card. Please check if the information you entered is correct. If the problem persists, please try to enter a different credit card.
Olen hyväksynyt verkkomaksamisen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2008 @ 18:08

Tmko
Newbie
_
4. helmikuuta 2008 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykyisin web-kauppoihin voi maksaa suoraan ostoksensa paypal:lla ilman rekisteröitymistä tai muita verifikointeja. Kuinkakohan turvallista tuo on tai mikä takaa, että mainittu pulju on edes olemassa, eikä vain pelkkä sivu rahan kerrämistä varten?
KuuppaOY
Suspended due to non-functional email address
_
23. huhtikuuta 2008 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kanssa kaipailen tietoa tuosta paypalista... Elikkä tarvitseeko siihen yhtään minkään näköistä korttia? Multa kyllä löytyy tuo Osuuspankin Visa Electron, mutta se ei mitä ilmeisemmin käy?
Mitenkäs sitten rahan siirtäminen PayPal-tilille? Entäs rahan pois siirtäminen PayPal-tilitä? Pitäisi eBaysta tavaraa tilata, ja tuo PayPal näyttää olevan periaatteessa ainoa keino maksaa tavara. Entäs jos tilaan vaikka jenkeistä PS3:sen taikka t-paidan, tuleeko siihen tulleja? PS3:seen taitaa jonkinmoista tullimaksua tulla, mutta paita menee kenties ilman sählinkiä? Ja jos tuo PS3 jäisi tulliin, miten saan sen sieltä itselleni? Täytyykö lähteä paikanpäälle, vai tuleeko tullista viestiä ja lasku että saan tavaran itselleni?
Senior Member

10 tuotearviota
_
11. elokuuta 2008 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD Plazalla oli jotain juttua, että OP Visa Elektronin voi liittää nykyään PayPal tunnukseen. Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2008 @ 16:24

Hypo_
Newbie
_
22. elokuuta 2008 @ 01:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OP Visa Electron toimii PayPalissa ihan hyvin... Kannattaa lukea ne ohjeet, jotka siellä sivuilla on....

Pari päivää muistaakseni menee, kun aktivoi.
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2008 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OP ELECTRONin pitäs toimia jo!
Lue tuosta:
http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm#Paypal

LIFE IS WHAT HAPPENS TO YOU WHILE YOURE BUSY MAKING OTHER PLANS.
-John Lennon-
juggeli
Member
_
7. syyskuuta 2008 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti W.A.R.:
OP ELECTRONin pitäs toimia jo!
Lue tuosta:
http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm#Paypal

On toiminut jo pitkän aikaa

Powered by Apple
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2008 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut voisko joku kertoa että miten ja mistä sieltä PAYPAL'sta saan omat rahani pankkitililleni?
En oo ikuna pelannut sen kanssa ja oon aivan pihalla sen hässäkän kanssa.:=P

-John Lennon-
Member
_
29. marraskuuta 2008 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii minäki oon aatellu ton Paypalin hommaamista, mut ku on OP electroni, ni pankis sanottii et ei toimi, mut nähtävästi se toimis sittekki... ni varsinainen jutska sit oiski et pitäskö se korrti säätää siel pankis sillee et sois se ihme netti-kelpone, kos kerran kokeili ite laittaa ni se sano et soosoo, mut sit äitin kortilla kokeiltii, ni se hyväksy sen jä siin kortis on se netti-valmius-härpäke. ja lisäksi olen vielä/vasta 17 vuotias :P
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2008 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jupeliks:
nii minäki oon aatellu ton Paypalin hommaamista, mut ku on OP electroni, ni pankis sanottii et ei toimi, mut nähtävästi se toimis sittekki... ni varsinainen jutska sit oiski et pitäskö se korrti säätää siel pankis sillee et sois se ihme netti-kelpone, kos kerran kokeili ite laittaa ni se sano et soosoo, mut sit äitin kortilla kokeiltii, ni se hyväksy sen jä siin kortis on se netti-valmius-härpäke. ja lisäksi olen vielä/vasta 17 vuotias :P

Tarkoitat varmaan Verifointia.
Se käy kätevästi itse tehtynäkin, nettipankin kautta tai sitten meet pankkiin, niin nekin Verifoi sen pankkizetin.
Se onkin toinen juttu että kun oot noin nuori, et saatko sää tilailla vielä mitn omalla kortillasi!?

-John Lennon-
Member
_
30. marraskuuta 2008 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti W.A.R.:

Tarkoitat varmaan Verifointia.
Se käy kätevästi itse tehtynäkin, nettipankin kautta tai sitten meet pankkiin, niin nekin Verifoi sen pankkizetin.
Se onkin toinen juttu että kun oot noin nuori, et saatko sää tilailla vielä mitn omalla kortillasi!?
Joo, käyn sitte varmaanki huomenna kyselemässä miten tämän saisi toimimaan, olisi kyllä hyvä jos se onnistuisi :]
W.A.R.
Member

2 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kirstih:
Kuinka isot kustannukset Pay Pal aiheuttaa? Millaisia ovat maksut,että Pay Pal tilin saa auki ja että sitä pystyy käyttämään?

Mä en kyllä muista yhtään.:=P
Mut sähän voit käydä PAYPALin sivuilla ja/tai kysyä pankista=>jommasta kummasta kyllä noi hinnasto-jupinatkin selviää!:=)
Tossa osoa paypal'iin:
https://www.paypal.com/fi
HUOM:Jos saatte joskus ihan muusta ososta mailia, niin ne on sitten satavarmasti huijausviestejä!!
Ne nakkaa huitsin kuikkaseen.
Muistaakseni ILTA-LEHTI tms kertoi ton uutisen, ja on siitä ollut keskustelua HUUTONETissäkin!:=O

-John Lennon-
Junior Member

2 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kirstih:
Kuinka isot kustannukset Pay Pal aiheuttaa? Millaisia ovat maksut,että Pay Pal tilin saa auki ja että sitä pystyy käyttämään?
Ei maksa mitään. kortin vahvistukseen meni joku mitätön summa joka palautui heti. Kulut maksaa myyjä. Suosittelen, kätevä ja turvallinen.

Edit: Näin siis AMEXilla, Electronista en tiedä...

Junior Member Since 2003.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 15:30

Admin

17 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2008 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OP elektronin liittämisessä varataan 1,5eur - 2eur joka hyvitetään takaisin tilille kun kortti on liitetty paypal accountiin maksuvälineeksi.

Itse olen käyttänyt PayPalissa maksuvälineenä ainoastaan tuota Op:n visa elektronia.

Muistaakseni jotkut valuutta muutokset aiheuttavat hintaa lisää. Mutta nekin kustantavat naurettavan vähän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2008 @ 15:29

wildlion
Junior Member
_
17. huhtikuuta 2009 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei törmäsin ensimmäistä kertaa verkkomaksumahdollisuuteen visa electronilla-VIHDOIN ja nyt sille todella olisi tarvetta uudehko läpppärini vetelee kai viimeisiään ja löysin viat etsintäohjelman avulla mutta k.o. luotettavalta tuntuvan(?) etsintä- ja korjausohjelmantoimittajan korjausohjelma maksaa (ja meillä ihan jokapäiväinen verkkopankkimaksu ei maailmalla näköjään ole tunnettu muillekaan firmoille onko se vain suomalainen juttu?!) Kysymykseni on tietääkö kukaan onko oltava verkkopankkitunnukset että visa electronilla voi maksaa,koska haluaisin käyttää ns 2.tilini korttia turvasyistä ja siihen minulla ei ole vielä verkkopalvelusopimusta vai toimiiko paypal Visa Electronin korttinumeron ilmoittamalla että katevaraus syntyy kuten marketissakin maksaisi? Toimiiko säästöpankin visa electronillakin? Ymmärsinkö oikein että op visa electron pitäisi jokin palvelu aktivoida ja jos niin onko se maksullinen ja voisko tehdä oman internet-pankkipalvelun kautta? Ohjelmamyyjä tarjoaa myös mahdollisuutta hankkia k.o. ohjelma TrialPayn kautta "mainosrahoilla" eli pitäisi ostaa heidän ehdottamalta tarjoajalta jotain että saa haluamansa ohjelman ilmaiseksi. Tietääkö joku mikä on TrialPay ja voiko siihen luottaa? Esim Inkclub tarjoaa sen kautta tuotetta,jolle minulla olisi tarvetta ja jonka voisin hankkia jos tuota uskaltaa käyttää...ettei menisi rahat ihan hukkaan jos se korjausohjelma ei poistakaan ongelmaa ja Inkclub lienee suht luotettava...vai?
Mainos
_
__

_
remedyer
Newbie
_
17. huhtikuuta 2009 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Säästöpankin Visa Electronin voi lisätä Paypal tiliin,ja on heti siltä istumalta käytössä. Toimii samalla tavalla kuin mikä muuukin vastaava höyläys kaupan kassalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. huhtikuuta 2009 @ 17:28

Sivu:12345>
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > paypal

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy