User Käyttäjä Salasana  

torstai 11.9.2025 / 11:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > vinkki: parhaat näppäimistöt androidiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vinkki: Parhaat näppäimistöt Androidiin
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Vinkki: Parhaat näppäimistöt Androidiin

uutinen julkaistu: 7 syyskuuta, 2017

Vaihtamalla Androidin oletuksena asennettu näppäimistö toiseen tehostat usein puhelimen käyttöäsi. Listasimme mielestämme parhaat näppäimistöt. Monessa uudessa Android-puhelimessa sen heikoin lenkki on puhelimessa esiasennettuna oleva näppäimistö. Ongelma on helppo ratkaista vaihtamalla näppäimistösovellus toiseen, omiin tarpeisiin parempaan. Tässä meidän valintamme parhaiksi Androidin ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Mikki65
Newbie
_
1. tammikuuta 2018 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuka hullu käyttää Swiftkeytä? Itse blokkasin sen välittömästi ottaessani luurini käyttöön.
Android vakoilee muutenkin jo ihan tarpeeksi käyttäjiä, ja nyt vapaaehtoisesti annetaan sen kerätä näppäilydataa itsestäsi pilveen, jossa on 100% on androidin seurattavissa.

Suljin muutenkin kaikki mahdolliset mitä en pakosta käytä, sekä estin kirjoitusmahdollisuudet kaikkiin järjestelmäasetuksiin.
Näppishemmo
Junior Member
_
2. tammikuuta 2018 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikki65:
Kuka hullu käyttää Swiftkeytä? Itse blokkasin sen välittömästi ottaessani luurini käyttöön.
Android vakoilee muutenkin jo ihan tarpeeksi käyttäjiä, ja nyt vapaaehtoisesti annetaan sen kerätä näppäilydataa itsestäsi pilveen, jossa on 100% on androidin seurattavissa.

Suljin muutenkin kaikki mahdolliset mitä en pakosta käytä, sekä estin kirjoitusmahdollisuudet kaikkiin järjestelmäasetuksiin.
Esimerkiksi minä. Erittäin toimiva ja hyvä näppäimistö. En välitä vakoillaanko minua koska siltä ei pääse piiloon muutenkuin muuttamalla elämäntapoja ja hankkimalla Brasilian kansalaisuuden.
Mikki65
Newbie
_
2. tammikuuta 2018 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Näppishemmo:

Esimerkiksi minä. Erittäin toimiva ja hyvä näppäimistö. En välitä vakoillaanko minua koska siltä ei pääse piiloon muutenkuin muuttamalla elämäntapoja ja hankkimalla Brasilian kansalaisuuden.
Eipä se ole noin yksiselitteisen mustavalkoista. Vakoilua kannattaa ja voi vähentää.
Ilmeisesti et käytä virus- tai muutakaan torjuntaa, jos asenne ja ajatus on tuo ettei vakoilulta voi piiloutua.

Kaikki mitä teet ja kirjoitat, voi joskus kääntyä kirjoittajaa vastaan, vaikka nyt tuntuu että mitä väliä.
Mainos
_
__

_
Näppishemmo
Junior Member
_
3. tammikuuta 2018 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Näppishemmo:

Eipä se ole noin yksiselitteisen mustavalkoista. Vakoilua kannattaa ja voi vähentää.
Ilmeisesti et käytä virus- tai muutakaan torjuntaa, jos asenne ja ajatus on tuo ettei vakoilulta voi piiloutua.

Kaikki mitä teet ja kirjoitat, voi joskus kääntyä kirjoittajaa vastaan, vaikka nyt tuntuu että mitä väliä.

Virustorjunta ja vakoilu ovat kaksi eri asiaa. Virustorjunta ei vähennä yhtään vakoilua ja se on aivan turhake Androidissa. Vievät siinä turhaan virtaa ja suorituskykyä+ ovat 99% ajasta hyödyttömiä koska haittaohjelmia ei voi tulla itsestään jos järjestelmä on ajantasalla. Sentakia en ole niitä käyttänyt vuodesta 2010 lähtien ja hyvin on Android laitteet toimineet. Windows puolella sellainen on hyvä olla koska oletuksena se antaa sinulle pääkäyttäjän oikeudet eli haittaohjelmien on helpompi asentua itsestään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2018 @ 09:55

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > vinkki: parhaat näppäimistöt androidiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy