Google uudisti sähköpostipalvelu Gmailia eilen oikein toden teolla. Kenties palvelun kautta aikain suurin uudistus saapui eilen, joskin hieman porrastetusti, käyttöön ja palvelussa on kaikenlaista uutta kivaa. Valitettavasti yksi tärkeimmistä uusista ominaisuuksista loistaa poissaolollaan.
Jos et ole ottanut vielä käyttöön Gmailin, niin sen saa laitettua päälle hyvin yksinkertaisesti ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Mulla Gmail puskee suoraan roskiin kaikki tilaamani uutiskirjeet, ja mm Huuto.netin ja nettiauton postit (jotka todella haluan) menevät roskiin.
Millään ei tätä asetusta voi muuttaa! Koskahan Gmail kuuntelisi käyttäjiään, ja tekisi tästä mailistaan muokattavamman sen sijaan että keksivät kaikkia turhia jippoja, mutta olennaisimmat muutettavuudet ovat poissa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mikki65: Gmail heikkenee käytettävyydessään koko ajan.
Mulla Gmail puskee suoraan roskiin kaikki tilaamani uutiskirjeet, ja mm Huuto.netin ja nettiauton postit (jotka todella haluan) menevät roskiin.
Millään ei tätä asetusta voi muuttaa! Koskahan Gmail kuuntelisi käyttäjiään, ja tekisi tästä mailistaan muokattavamman sen sijaan että keksivät kaikkia turhia jippoja, mutta olennaisimmat muutettavuudet ovat poissa.
Minä käytän Mozillan Thunderbirth clientia! Kyllä senkin roskaposti korin kanssa saa olla aina tarkkana. Onneksi se ei tyhjene vasta kuin sen itse tyhjentää. Asetuksista kyllä senkin saa "automaattisesti" tyhjenemään, kun Thunerbirth suljetaan!