Reuters: Google lopettaa Android-yhteistyön Huawein (ja Honorin) kanssa - estää pääsyn Gmailiin ja Play -kauppaan
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 19 toukokuuta, 2019
Google on keskeyttänyt kaiken yhteistyön Huawein kanssa. Keskeytys koskee kaikkia laitteita ja ohjelmistoja, jotka eivät kuulu avoimen lähdekoodin alaisuuteen.
Päätöksen suorin ja välittömin vaikutus on se, että Huaweilla ei ole enää pääsyä Android-käyttöjärjestelmän päivityksiin. Tulevat Huawein puhelinmallit joita myydään Kiinan ulkopuolella eivät enää pääse lainkaan mm. Google Play-sovelluskauppaan ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
arivesa
Senior Member
|
19. toukokuuta 2019 @ 22:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyväuskoinen hölmöys on aina tullut hintoihinsa. Jotain jo opittu?
|
rellupa
Suspended due to non-functional email address
|
19. toukokuuta 2019 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm... ja taitaapi tulla mulle ja googlelle välirikko. Vissiin siirryttävä valitettavasti applen laitteisin.
|
arivesa
Senior Member
|
19. toukokuuta 2019 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rellupa: Hmm... ja taitaapi tulla mulle ja googlelle välirikko. Vissiin siirryttävä valitettavasti applen laitteisin.
Miksi Apple olisi ainoa ratkaisu? Androideja tekee moni muukin kuin kommunistihallinnon käskyläiset. Mutta: Suomi on vapaa maa, nyt.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2019 @ 23:03
|
arivesa
Senior Member
|
19. toukokuuta 2019 @ 23:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sailfish X: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rellupa: Hmm... ja taitaapi tulla mulle ja googlelle välirikko. Vissiin siirryttävä valitettavasti applen laitteisin.
Ei Apple ole ainoa vaihtoehto. On myös Sailfish OS, jota voi ajaa mm. Sony Xperia XA2:lla. Se on vaih harmi, että tämä(kään) sivusto ei uutisoi sen kehityksestä mitään.
En tiedä miksi ei uutisoi, mutta ei oikein liity asiaan. Pitää kai ymmärtää niin, että vain kiinalainen Android kelpaa sinulle? Miksi?
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2019 @ 23:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sailfish X: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rellupa: Hmm... ja taitaapi tulla mulle ja googlelle välirikko. Vissiin siirryttävä valitettavasti applen laitteisin.
Ei Apple ole ainoa vaihtoehto. On myös Sailfish OS, jota voi ajaa mm. Sony Xperia XA2:lla. Se on vaih harmi, että tämä(kään) sivusto ei uutisoi sen kehityksestä mitään.
Vahva offtopic, mutta vastataan silti: Jollasta ja Sailfishistä uutisoimme, kun se uutistutkaamme sattuu osumaan. Tällekin vuodelle on yksi uutinen, vaikka käyttis on erinomaisen marginaalinen enää nykyisin:
https://www.puhelinvertailu.com/s/jolla
|
arivesa
Senior Member
|
20. toukokuuta 2019 @ 00:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Sailfish näyttää nyt olevan "ensimmäinen venäläinen käyttis", uudelleennimetty jo "Auroraksi". Eli diktatuurin "riipumaton työkalu".
Mitä hyvää tuossa voisi olla yhdellekään suomalaiselle?
|
WinLix
Member
|
20. toukokuuta 2019 @ 09:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Onneksi olen pysynyt Huawein laitteista kaukana jo pelkästään turhan tauhkan vuoksi. Ei tule siis ikävä..
|
samik83
Junior Member
|
20. toukokuuta 2019 @ 22:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Näinhän se menee. USA saa vain vakoilla.
|
Senior Member
|
21. toukokuuta 2019 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Huaweista tuli liian vakava kilpailija samsungille, niin pitihän sille jotain jarruja keksiä.
Jos syynä olisi oikeasti tietoturva ja tauhka, niin samsungin puhelimet olisi pitänyt kieltää jo aikoja sitten.
|
Mainos
|
  |
|