Teslan vuoden 2021 Model S ja Model X paljastettiin hiljattain. Merkittävä muutos oli uuden Plain-teholuokan julkistus, mutta samalla monta muutakin asiaa meni uusiksi uusituissa malleissa.
Yksi silmiinpistävä muutos oli tietysti uusien Teslan mallien ratti, joka tuo väistämättä mieleen Ritari Ässän ikonisen K.I.T.T.-auton ratin, joka poikkeaa merkittävästi perinteisestä pyöreästä ratista, ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Hmm. Mistä auto voi tietää etukäteen milloin kuljettaja aikoo kääntyä lukematta kuljettajan ajatuksia? Voi kunpa Tesla edes antaisi kuljettajan päättää milloin tarvitsee tehdä äkkijarrutus. Monien käyttäjäkokemusten perusteella auto voi tehdä sen vähän milloin huvittaa...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu: Hmm. Mistä auto voi tietää etukäteen milloin kuljettaja aikoo kääntyä lukematta kuljettajan ajatuksia? Voi kunpa Tesla edes antaisi kuljettajan päättää milloin tarvitsee tehdä äkkijarrutus. Monien käyttäjäkokemusten perusteella auto voi tehdä sen vähän milloin huvittaa...
Noin teki ainakin Mersut kun autom. hätäjarrutus otettiin 20v sitten käyttöön. Mutta jätti myös tyystin jarruttamatta, kun ominaisuutta esiteltiin lehdistölle.Kallista romua. Harva asia onnistuu kerrasta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Abcabc375: Onhan siinä vilkku🤦♂️ Se on vaan ratissa. Ja vaihteenvalitsinkin löytyy kyllä.
Uutisen mukaan jonka mä luin ei ole, vaan keskikonsolissa valikoiden takana:
Lainaus: Vaihteet voi edelleen halutessaan vaihtaa manuaalisesti, keskikonsolissa olevan kosketusnäytön kautta. Sama koskee myös suuntavilkkuja. Luonnollisesti Tesla tuntuu olevan niin varma teknologian toimimisesta, että näinkin merkittävät asiat voidaan piilottaa auton kosketusnäyttöön valikkojen taakse.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Abcabc375: Onhan siinä vilkku🤦♂️ Se on vaan ratissa. Ja vaihteenvalitsinkin löytyy kyllä.
Uutisen mukaan jonka mä luin ei ole, vaan keskikonsolissa valikoiden takana:
Lainaus: Vaihteet voi edelleen halutessaan vaihtaa manuaalisesti, keskikonsolissa olevan kosketusnäytön kautta. Sama koskee myös suuntavilkkuja. Luonnollisesti Tesla tuntuu olevan niin varma teknologian toimimisesta, että näinkin merkittävät asiat voidaan piilottaa auton kosketusnäyttöön valikkojen taakse.
Vivut ym. muuttu turhiksi kun kuskia ei enää ole.Ennen sitä pitää kuskilla olla välineet hallita.