Itselläni on omana ko puhelin ja akku kestää aktiivikäytössä helposti pari päivää. Sometan, tutkin netin ihmeellistä maailmaa, kuvaan ja puhun paljon, sekä pelaan jonkin verran.
Itseä ei koko häiritse, istuu hyvin näin naisihmisenkin käteen. Tosin itse olen tottunut kookkaisiin puhelimiin ja jopa karsastan pieniä. Painavampi tuo toki on kuin esim oma edeltävä huawei mate 20pro, mutta edelleen näppärästi käsiteltävissä.
Omat miinukset kohdistuvat puhelimessa huonoon lisätarvikkeiden saatavuuteen, todella herkästi naarmuuntuvaan näyttöön ja kameran epätarkkuuteen liikkuvien kohteiden kanssa kuvatessa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vedonika: Itselläni on omana ko puhelin ja akku kestää aktiivikäytössä helposti pari päivää. Sometan, tutkin netin ihmeellistä maailmaa, kuvaan ja puhun paljon, sekä pelaan jonkin verran.
Itseä ei koko häiritse, istuu hyvin näin naisihmisenkin käteen. Tosin itse olen tottunut kookkaisiin puhelimiin ja jopa karsastan pieniä. Painavampi tuo toki on kuin esim oma edeltävä huawei mate 20pro, mutta edelleen näppärästi käsiteltävissä.
Omat miinukset kohdistuvat puhelimessa huonoon lisätarvikkeiden saatavuuteen, todella herkästi naarmuuntuvaan näyttöön ja kameran epätarkkuuteen liikkuvien kohteiden kanssa kuvatessa.
Okei! Oletko huomannut ongelmaa lämpenemisen suhteen? Ainakin itsellä testilaite kävi hyvin lämpöisenä.
Ensimmäiseen lauseeseen pakko sen verran puuttua että koskaan ei ole tarvinnut haastaa samnangia mihinkään kun xiaomin laitteet tuottaa samnangin sensoreilla huomattavasti laadukkaampia kuvia joka käänteessä
Itsekin onnistuin saamaan DNA:n arvonnassa kyseisen puhelimen. Aika pian kävi ilmi, että puhelin on häiritsevän painava, ja tuskin valitsisin sitä uudelleen. Lisäksi yläpainotteisuus aiheuttaa omat hankaluutensa puhelimen käsittelyyn.
Minulla ei akku riitä likimainkaan yhden päivän käyttöön, vaan aamun täysi lataus on työpäivän päättyessä usein enää 20 % hujakoilla, vaikka puhelin olisi käynyt välillä (hitaassa) laturissa. Pikalataus on todella nopeaa ja siksi akkuongelma ei ole ollut häiritsevä. Kameraosa estää joidenkin langattomien latureiden käytön, koska puhelinta ei saa oikeaan asentoon laturin päälle.
Kuumenemiseen en ole kiinnittänyt huomiota. Kamera on hyvä, mutta viimeaikoina kamerasovellus on alkanut jäätyä niin pahasti, että siitä toipuminen edellyttää puhelimen uudelleenkäynnistystä. Kun puhelimella tulee kuvattua paljon, tuo on erittäin ärsyttävää.
Naarmuja näkyy etunäytöllä, mutta olen kuvitellut niiden olevan valmiiksi asennetussa pehmeähkössä näytönsuojassa, ei varsinaisessa lasisessa näytössä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ElmeriAD: Itsekin onnistuin saamaan DNA:n arvonnassa kyseisen puhelimen. Aika pian kävi ilmi, että puhelin on häiritsevän painava, ja tuskin valitsisin sitä uudelleen. Lisäksi yläpainotteisuus aiheuttaa omat hankaluutensa puhelimen käsittelyyn.
Minulla ei akku riitä likimainkaan yhden päivän käyttöön, vaan aamun täysi lataus on työpäivän päättyessä usein enää 20 % hujakoilla, vaikka puhelin olisi käynyt välillä (hitaassa) laturissa. Pikalataus on todella nopeaa ja siksi akkuongelma ei ole ollut häiritsevä. Kameraosa estää joidenkin langattomien latureiden käytön, koska puhelinta ei saa oikeaan asentoon laturin päälle.
Kuumenemiseen en ole kiinnittänyt huomiota. Kamera on hyvä, mutta viimeaikoina kamerasovellus on alkanut jäätyä niin pahasti, että siitä toipuminen edellyttää puhelimen uudelleenkäynnistystä. Kun puhelimella tulee kuvattua paljon, tuo on erittäin ärsyttävää.
Naarmuja näkyy etunäytöllä, mutta olen kuvitellut niiden olevan valmiiksi asennetussa pehmeähkössä näytönsuojassa, ei varsinaisessa lasisessa näytössä.
Erinomainen puhelin varauksin.
Lisäys edelliseen: puhelimen ohjelmiston päivityksen jälkeen kamera ei ole enää jäätynyt.