User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 06:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > nokia g22 -älypuhelimen voi korjata helposti itse
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia G22 -älypuhelimen voi korjata helposti itse
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Nokia G22 -älypuhelimen voi korjata helposti itse

uutinen julkaistu: 25 helmikuuta, 2023

HMD Global, Nokia-puhelimien koti, julkisti tänään kolme uutta Nokia-älypuhelinta - Nokia G22, Nokia C22 ja Nokia C32. Näistä mielenkiintoisin malli on Nokia G22, sillä tämä on ensimmäinen omatoimisesti huollettava Nokia-älypuhelin, joka käynnistää kansainvälisen yhteistyön iFixitin kanssa. Nokia G22 - omatoimisesti huollettava puhelin Yhteistyössä iFixitin, maailmanlaajuisen korjausyhteisön, ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
ramiselin
Junior Member
_
27. helmikuuta 2023 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
iFixitin mukaan näytön vaihtaminen kestää 1-2 tuntia. Saa olla todella nopea, jos tämän purkamisen ja kasaamisen suorittaa 20 minuutissa.
https://www.ifixit.com/Guide/Nokia+G22+...lacement/157507

Akun vaihtamiseenkin menee yli puoli tuntia.
https://www.ifixit.com/Guide/Nokia+G22+...lacement/157502
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > nokia g22 -älypuhelimen voi korjata helposti itse
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy