User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 06:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > arvostelussa garmin forerunner 265: kun yhtiö kerrankin kuuntelee asiakkaitaan, saadaan lopputuloksena lähes täydellinen keskihintainen urheilukello
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Arvostelussa Garmin Forerunner 265: Kun yhtiö kerrankin kuuntelee asiakkaitaan, saadaan lopputuloksena lähes täydellinen keskihintainen urheilukello
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Arvostelussa Garmin Forerunner 265: Kun yhtiö kerrankin kuuntelee asiakkaitaan, saadaan lopputuloksena lähes täydellinen keskihintainen urheilukello

uutinen julkaistu: 8 heinäkuuta, 2023

- [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2023 @ 00:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tämän kellon siinä vaiheessa kun se julkaistiin. Hyvin tyytyväinen olen muuten ollut, mutta on käsittämätöntä, että tän hintaista kelloa ei voi yhdistää sähköiseen SRAM:in AXS vaihteistoon. Eli jos pyöräilijä haluaa AMOLED näytöllä olevan Garminin kellon, niin pitäisi ostaa EPIX 2. On mielestäni todella kohtuutonta, koska ei ole mitään syytä miksei tuota ominaisuutta voisi laittaa halvempiinkin malleihin...
I hate titles

35 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2023 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
Ostin tämän kellon siinä vaiheessa kun se julkaistiin. Hyvin tyytyväinen olen muuten ollut, mutta on käsittämätöntä, että tän hintaista kelloa ei voi yhdistää sähköiseen SRAM:in AXS vaihteistoon. Eli jos pyöräilijä haluaa AMOLED näytöllä olevan Garminin kellon, niin pitäisi ostaa EPIX 2. On mielestäni todella kohtuutonta, koska ei ole mitään syytä miksei tuota ominaisuutta voisi laittaa halvempiinkin malleihin...
Kappas, ei tullut testattua tuota puolta, itselläni kun on vain ANT+ ja BTLE -sykevöitä, joihin yhdistellä.

Toki tuo ei sinänsä ihmetytä, Garminillahan on aina ollut tapa, jossa ominaisuuksia lisätään kun hintalappu kallistuu. Ja FR265:ssa alkaa olemaan jo "melkein kaikki" ominaisuudet mitä osaisi tarvita, joten .. jossain se raja menee, että saadaan ihmisiä vielä Fenixin, jne ostajaksi :-)

Mitenkäs muuten, vastasiko arvostelu omia kokemuksia kellosta?
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2023 @ 03:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dRD:

Kappas, ei tullut testattua tuota puolta, itselläni kun on vain ANT+ ja BTLE -sykevöitä, joihin yhdistellä.

Toki tuo ei sinänsä ihmetytä, Garminillahan on aina ollut tapa, jossa ominaisuuksia lisätään kun hintalappu kallistuu. Ja FR265:ssa alkaa olemaan jo "melkein kaikki" ominaisuudet mitä osaisi tarvita, joten .. jossain se raja menee, että saadaan ihmisiä vielä Fenixin, jne ostajaksi :-)

Mitenkäs muuten, vastasiko arvostelu omia kokemuksia kellosta?

Tämä on mun ensimmäinen urheilukello,joten itselle uusi juttu. Eli mulla ei ole vertailukohtaa mihinkään. Mut olen pääosin samaa mieltä arvostelusi kanssa. Tosin ihan kaikissa kohtaa mulla ei ole sykemittaus ole ollut täydellistä. Et spinning pyörää polkiessa on välillä käynyt ajoasentoa vaihtaessa niin, että sykkeet laskee nopeasti alas ja lähes yhtä nopeasti ylös. Mut en tätä suurena virheenä pidä, koska näin käy vain harvoin ja se korjaantuu nopeasti.

Bodybatteryä olen pitänyt hyvänä ominaisuutena ja kyllä se tulos aika luotettavalta tuntuu. Et välillä pidemmän lenkin jälkeen ei ole tuntenut itseään edes väsyneeksi ja bodybattery on siitä samaa mieltä. Sitten kun taas on vetänyt itsensä ihan loppuun, niin kyllä se bodybattery on ollut samaa mieltä. Harjoitteluvalmiudestakin olen tykännyt. Et nykyisin se näyttää kyllä aika luotettavasti päivän kunnon ja sen perusteella voi miettiä vähän millaista treeniä kannattaa tehdä. Tykkään myös siitä kun kello kertoo mitä mieltä on treenaamisen määrästä ja sen perusteella aika hyvin tietää onko treeniä sopivasti vai olisiko sitä hyvä vaikka vähentää tai lisätä. Sen kuitenkin sanoisin, että siinä menee aikaa, ennenkuin kello oikeasti osaa näyttää sen bodybatteryn tai harjoitteluvalmiuden oikein. Et kyllä mää varsinkin kellon saatuani treenasin hyvin pitkältä sen mukaan minkä itse näin hyväksi, näytti se kello mitä tahansa harjoitteluvalmiuden tai bodybatteryn osalta. Mut ihan ymmärrettävää se on, että kyllähän se kello oikeasti tarvitsee aikaa ja dataa, että voi antaa tarkempia tuloksia. Tuon kellon näyttämistä palautumisajoista en ole kyllä samaa mieltä. Et se voi näyttää tosi pitkiä palautumisaikoja samaan aikaan kun harjoitteluvalmiuden tai bodybatteryn mukaan treeniä olisi hyvä tehdä jo seuraavana päivänä. Et en tiedä mistä se sen arpoo.

Ja joo, onhan se ihan totta, että kyllä niihin kelloihin pitää joitakin eroja saada, jotta ne menee kaupaksi. Et jos niitä ei muuten tule, niin pitää ne keinotekoisesti tehdä. Ja etenkin Garminin kohdalla näihin eroihin on varmasti iso halu, koska se tekee myös pyörän mittareita ja niitä pitäisi kanssa myydä. Ja onhan se selvää, että siinä pyörässä olevasta mittarista näkee selkeämmin ja paremmin kuin ranteessa olevasta kellosta. Mut siitä huolimatta pidäm sitä pyörän mittaria aika vanhanakaisena ratkaisuna. Eli vaikka sitä sykevyötä pitäisi pyörän mittarin kanssa, niin kello pystyy antamaan paljon enemmän tietoa.
Mainos
_
__
 
_
Member

8 tuotearviota
_
1. maaliskuuta 2024 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fr 265 kello hommattu tiistaina, hienosti toimii rannesykkeelläkin kun verrannut Fenix 5x dual sykevyön kanssa juoksussa, sisöpyöräilyssä ja kuvan punteissa.

Punttivertailut, sykkeissä Fr 265 ks 109 ja ms 139 kun Fenix 5x ks 113 ja ms 144 eli hienosti pärjää rannesyke uudessa kellossa.

Liikkeiden tunnistuksessa vanha 5x pesee vielä uuden mutta oletettavasti päivityksillä paranee tulevaisuudessa, tänään painoin vain alussa ja lopussa start nappia, LAP nappiin en koskenut kertaakaan jota yleensä olen käyttänyt toistojen alussa, hyvin toimii.

Tyytyväinen olen kelloon, akku näyttää nyt 43%, kellon AMOLED näyttö on öisin lepotilassa mutta päivisin aina päällä eli arviolta kerran viikossa joutuu lataamaan, vanha 5x kestää helposti pari viikkoa.


afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > arvostelussa garmin forerunner 265: kun yhtiö kerrankin kuuntelee asiakkaitaan, saadaan lopputuloksena lähes täydellinen keskihintainen urheilukello
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy