Muuli kaatuu
|
|
Hmmmh
Senior Member
|
16. elokuuta 2004 @ 13:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Onkos kukaan törmännyt sellaiseen ongelmaan että eMule (0.43b) jymähtää oltuaan n.10min päällä? Suoritinkäyttö menee 99%, eikä muuli mene pois kuin Ctrl, Alt + Del tyylillä. Näytönsäästäjä on jo kokeiltu ottaa pois. F-secure on puhkottu ja TeleWell ea-500 on laitettu myös kuntoon. Kokeilin asentaa muulin uudelleen vanhan päälle, mikä ei auttanut. eMule+ ei myöskään toimi. Aikaisemmin kaikki pelannut loistavasti... Onko ideoita?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
16. elokuuta 2004 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
SP2 asennettu?
|
Hmmmh
Senior Member
|
16. elokuuta 2004 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttis on kyllä XP (SP1), mutta FI versio, joten SP2 ei vielä tietääkseni saatavilla...? Oisko sillä jotain vaikutusta asiaan?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
16. elokuuta 2004 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeile rajoittaa muulista max connections kohtaa pienemmäksi ja katso auttaako se.
|
Hmmmh
Senior Member
|
16. elokuuta 2004 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Löysin ton vinkin jo muualta, eikä toiminut. Jotenki todella omituista. Oon tutkannu levytkin jo 3 kertaa viruksien varalta. Rekisterit on katottu. Ei kai auta ku kokeilla poistaa mule kokonaan ja laittaa homma alusta hakemistoja myöten... Jos nyt jollain on vielä ideoita, ni kertokaa villeimmät arvauksenne. :)
|
tommitur
Suspended permanently
|
16. elokuuta 2004 @ 16:35 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla teki aivan samaa muuli, aikani leikittyäni sen kanssa asensin ja poistin, asensin taas ja sitä rataa. annoin olla ohjelman pari päivää niin kas kummaa sehän toimii. missä lie ollu vika
Tootu
|
philips
Newbie
|
16. elokuuta 2004 @ 18:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos on ZoneAlarm asennettuna, niin voi tehdä tuota. Ja siihen ei auta Zonen sammutus, se pitää uninstalloida. Bugi Zonessa.
|
Rallimies
Junior Member
|
17. elokuuta 2004 @ 08:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla kanssa sama ongelma oli. Johtui zonealarmin uudesta päivityksestä. Vaihdoin palomuuria.
|
jarzza
Suspended due to non-functional email address
|
17. elokuuta 2004 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuntuu että siinä 0.43b:ssä olis jotain häikkää, pistin takas 0.43a:n, tuntuu nyt toimivan.
|
Hmmmh
Senior Member
|
23. elokuuta 2004 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Jeh.
Mulla ei ainakaan homma selvinny muuten kuin laittamalla ensin uninstall muuliin ja sit vielä käsin tuhosin kaiken ylimääräisen. Sit homma takas ja nyt pelittää. Tulipahan siivottua noi turhat/huonot filet pois jaosta.
Kiitoksia vinkeistä.
|
Hmmmh
Senior Member
|
13. syyskuuta 2004 @ 14:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei muuten homma toiminu sittenkään, mutta selvisi että kad on siihen syynä. Tuo 0.44b ei tunnu korjaavan asiaa vaikka siellä onkin jotain korjailuja tehty: "Fixed a "Runtime Error"-crash which could appear when Kad is enabled"
Edelleen joutuu käyttämään ilman kadia... :(
|
Bonefish
|
16. syyskuuta 2004 @ 05:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla sama ongelma eikä päivittelyt eikä uudelleenasennus auttanut asiaa. Ennen toimi hienosti ja kaistan täydeltä. Ongelma ilmestyi samaan aikaan kun vaihdoin virustorjunnan Nortonista F-secureen ja sisäisen adsl-modeemin (roadrunner 11) telewellin ea500:seen. Eli oiskohan jommallakummalla jotain tekemistä asian kanssa. LowID ongelma ratkesi NAT:in poistolla ja porttien puhkomisella mutta muuli ei vain pysy varttia kauempaa pystyssä.
|
jarzza
|
16. syyskuuta 2004 @ 09:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko virustorjunnassa pakattujen tiedostojen tarkistus päällä? Jotkut älypäät ovat pakanneet tiedostot 3-4 kertaa päällekkäin, tämä on hirvittävä
rasitus AVohjelmalle, se saattaa jumittaa.
|
Hmmmh
Senior Member
|
16. syyskuuta 2004 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
On ainakin mulla päällä, mutta mites se vaikuttais pelkästään kadin käyttöön? Jäi vähän hämärään mitä tarkoitat "AVohjelmalla"?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
16. syyskuuta 2004 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
AV tässä tapauksessa anti virus.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2004 @ 17:43
|
vainiot
|
18. syyskuuta 2004 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on käytössä läppäri, ja se on vain 1ghz kone. muuli jumittaa aina, mutta kun vaihdoin lphanttiin jumitus loppui, toimii samassa verkossa, kadia siinä ei ole, mutta se tuntuu toimivan muuten oikein mainiosti. kannettavassa kun muutenkin on kapasiteettia hiukan vähemmän, niin tuo lphant on osoittautunut oikein hyväksi, ainakin minulla.
www.lphant.com
kannattaa kokeilla.
|
Bonefish
|
20. syyskuuta 2004 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytin vajaan viikon verran muulia ilman kadia ja kun sitten taas laitoin kadin päälle niin kappas vaan eipä kaatunut enää. Tosin ei se vieläkään ihan moitteetta toimi latailee ja uppaa n. 5-10 kb/s (512yhteys) Eniten ihmetyttää se että uploadeja ja downloadeja on aina kerrallaan vain 4 ei yhtään enempää. Ennen niitä saattoi olla reilusti toistakymmentä. Koska asensin muulin kokonaan uudestaan ja menetin krediitit siinä samalla niin ymmärrän että lataukset ovat aluksi hitaita mutta miksi myös upit?
|
Mainos
|
  |
|
Bonefish
|
4. lokakuuta 2004 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin!!
Otin yhteyttä palveluntarjoajaan tämän uppikaista ongelman johdosta (Huomasin että ulospäin lähteväkaista oli vain 128kb/s vaikka siis piti olla 512. Näin siis ainakin ea500:n diagnostiikan mukaan) Sieltä todettiin että kyllä heidänkin testien mukaan linjassa oli jotain vikaa. Ehdottivat että vaihtaisin motukasta puhelinrasiaan lähtevän jatkojohdon lyhyempään (Minulla oli 10metrinen jatko!!) tein sen ja lähti toimimaan taas niinkun ennenkin. Ilmeisesti tuo telewellin häkkyrä on hieman herkempi kaapelin häiriöille kuin tuo vanha sisäinen modeemi.
|