User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 20:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > puheen digi äänitys cd:lle, experttien apua tarvitaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Puheen Digi äänitys CD:lle, experttien apua tarvitaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
matti1379
Newbie
_
17. elokuuta 2004 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen noviici digi äänityksissä ja tarvin jokun tosi tietäjän neuvoja.
Haluan äänittää CD:lle puhetta tietokoneestani, jotta sitä voisi kuunella tavallisella CD soittimiella.
Mulla on hyvä mikki sekä läptop jossa äänikortti.
Onko mitään tosi simppleiä (ilmaista) äänitys ohjelmaa.
En tarvi mitään iheemelisyyksiä. Laatu täytyy olla ok, mutta ei mitään maailman parasta.
Mitkä on mun vaihtoehdot. Kiitos avusta.
Staff Member

32 tuotearviota
_
17. elokuuta 2004 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/muut_musiikkiohjelmat/audacity.cfm
tuossa on passeli softa.
Muodoksi 16 bit 44.1 kHz Stereo
tallentaa WAV tiedostoiksi
jotka sitten helppo polttaa esim Nero:lla.
matti1379
Newbie
_
17. elokuuta 2004 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkistä, testataan...
Mainos
_
__

_
matti1379
Newbie
_
30. syyskuuta 2004 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kommenti: Audacity toimii hyvin, se kannattaa dowloadata heidän omalta sivulta, siellä on uudempi veriso kun afterdawnin sivuilla, tai ainkin oli kun minä imuroin sen elokuussa.
Kysymys: Puhe äänitys kuulostaa hyvältä tietokonessa mutta kun poltan sen CD:lle Roxiolla niin se muuttuu tosi metalliseksi, niin pahaksi että sitä ei kuuntele sikakaan? mitä tehdä? Kiitos....Matti
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > puheen digi äänitys cd:lle, experttien apua tarvitaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy