User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 11:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > elokuvan poltto-ongelma nerolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Elokuvan poltto-ongelma Nerolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
P.N
Newbie
_
17. elokuuta 2004 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Aika usein, kun polttaisin elokuvan nerolla, heti aluksi tulee ilmoitus:

Varmuuskopiotiedoston VTS_01_0.bup tulisi olla sama kuin VTS_01_0.ifo.

Levyn kyllä saa poltettua, näkyy kunnolla, kunnes n. 15 min ennen loppua hyppää alkuun ja siinä toistaa n. 5 min. looppia paikallaan.

Ja syyn tosiaan luulen olevan tuon, mitä tuo ilmoitus sanoo..mutta mitä pitäisi tehdä, jotta ilmoituksesta ja sen syystä pääsee eroon ja elokuva tallentuu oikein levylle? Olen yrittänyt nimetä tiedostoja uudelleen jne.. eipä auta, mitä siis pitäisi tehdä?

Nerosta on viimeisin versio ja käyttis XP Pro, jos ne nyt mitään vaikuttavat..

Suunnaton kiitos auttaneille!!

Terv. Petteri Nurmi
Staff Member

32 tuotearviota
_
17. elokuuta 2004 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä/mistä nuo VOB:it ja IFO:t on tulleet?
n_r
Senior Member
_
17. elokuuta 2004 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli joskus vastaava tilanne jonkun tallentavan DVD soittimen kiekkojen kanssa joita poltin itselleni. Eli se tosiaan valitti että .IFO ja .BUP ei vastaa toisiaan. No ratkaisu oli kopioida .IFO uudeksi .BUP tiedostoksi.

Ilmeisesti tuo tallentava DVD tallenteli jotenkin omituisesti noita .IFO ja .BUP tiedostoja?
P.N
Newbie
_
18. elokuuta 2004 @ 01:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen verran vähän olen näitä tämän sorttisia hommia tehnyt, että pitää kysyä tämä vielä:

Mitenkä käytännössä tuo kopioiminen käypi, siis tuo
ifo uudeksi bup:iksi?
n_r
Senior Member
_
18. elokuuta 2004 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No miten sen kukin windowsilla tekee. Itse otin kopion IFO:sta ihan Windows Explorerilla, deletoin BUP:in ja uudelleen nimesin tuon kopion IFOsta BUPiksi ;-)

Normaalia tiedoston käpistelyä ei sen ihmeellisempää.
Mainos
_
__

_
P.N
Newbie
_
18. elokuuta 2004 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihmeiden ihme, kiitos! Tuo kopiointi juttu auttoi asiaan.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > elokuvan poltto-ongelma nerolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy