User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 06:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > miks tää v*tun edonkey ei toimi ?!??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MIKS TÄÄ V*TUN Edonkey ei TOIMI ?!??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ei_vittu
Inactive
_
1. marraskuuta 2002 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asensin tossa ton uusimman Edonkeyn..ja yritin sit päästä servulle ni tuol alhaalla lukee vaan et esim: connecting to 232.242. ja sit tulee et: Can´t connect.. eli mitäs ihmettä? oon yrittäny päivittää tota listaa mut en oo löytäny toimivaa linkkiä, olisko kellään? oon kokeillu noiden aikasempien viestien perusteella säätää mut ei oo auttanu..

JEES
tika87
Member
_
2. marraskuuta 2002 @ 03:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eMule odottaa... =)
Oreh
Junior Member
_
2. marraskuuta 2002 @ 04:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama vika.
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2002 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yks tapa on hankkia edonkeyutils. sillä voi päivitää serverlistat monesta eri sourcesta.
löytyy tuolta http://www.ed2kutils.de.vu/
voit myös päivittää serverit suoraan edonkeystä, servers- välilehdeltä painat hiiren oikeanpuoleista nappia ja siitä avautuvasta valikosta valitset "get server list" siihen syötät osoitteen: http://ocbMaurice.dyns.net/pl/slist.pl/server.met?download
tai menet sivulle : http://ocbmaurice.dyndns.org/
ja päivität serverlistat sieltä
ei_vittu
Inactive
_
2. marraskuuta 2002 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, sain toimiin sen.. nopeudet ei kyllä vaan oo mitään päätä huimaavia :(

JEES
ZargoX
_
3. marraskuuta 2002 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kunhan conffaat edonkeyn oikein, niin ne nopeudet
kasvaa.
Footjoy
Newbie
_
4. marraskuuta 2002 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aiheesta puheenollen voiskos joku osata sanoa oikeenlaiset säädöt edonkeylle, kun ei oikeen oo vielä tuuripelillä osunu kohdalleen... mulla on yhteytenä WLAN 2mb. Näitä on jo varmaan ennen kysytty, en oo vaan huomannu, kun mä en saa tosiaan niitä säätöjä kohdalleen, oisko joku kiltti ja jeesais alkuun. -kiitos-
ZargoX
_
4. marraskuuta 2002 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän on vastattu monesti, tuolta löytyy ohjeet:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/6336
Oreh
Junior Member
_
4. marraskuuta 2002 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kuule onko mun koneessa joku vika vai onko vika mussa. Olen yrittänyt näitä konsteja sekä muissa viestessä olleita vinkkejä, kertokaa miten saan sen aasin toimimaan.
Qud
Newbie
_
14. marraskuuta 2002 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voi kak, en saa toimii tota edonkeyt, vaik päiviti ne listat ja kaikkee... no se sanoo joitan mu ID, kopsaan se tähä: Connecting to www.Federo.de ....
Placed on connection Queue.
ERROR: Your port 4662 is not reachable. You have a LOWID, look http://www.edonkey2000.com/documentation/lowid.html ! Please correct your network config

no katoin to sivunki, mu en oikein löytäny vastausta, en oo muutenkaan kovin hyvä englannis :)

HeeHeeHee
Qud
Newbie
_
14. marraskuuta 2002 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jaa a, sain toimiin, mu vain näil Bad servereil, hitail niiq... jos ois joku keino saada tää nopeemmaksi, niin ois iha jees...

HeeHeeHee
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. marraskuuta 2002 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen huomannut eDonkeyssa "ongelmia" viimeaikoina, mutta ne saa korjattua.
Esim. kun käynnistät aasin uudelleen niin portti asetus muuttuu aivan käsittämättömäksi, ja jos se kerkeää ottaa yhteyden serveriin sillä portilla niin ID tipahtaa, eli aina kun avaa aasin niin heti proxy settings:iin ja port 0 arvoksi (ainakin minulla toimii hyvin, julkisen IP:n kanssa). eDonkeyn uudelleen asennuskin on ollut tarpeen. Ja ne korjaus tiedostot mitä sille on tehty, niin niistä ei ainakaan minulle ole mitään hyötyä vaan haittaa. Trojan skanneri löyti trojalaisen niistä..
Qud
Newbie
_
15. marraskuuta 2002 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota... ny tää ei mee minnekkään... viittisikö kertoa tarkalleen miksi ei mene? oon kokeillu noit server listoiki ja kaikkee... ei waa toimi, helppii niiq!!

HeeHeeHee
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. marraskuuta 2002 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaankin palveluntarjoajan tai palomuurin vika..
Mainos
_
__

_
Qud
Newbie
_
15. marraskuuta 2002 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullo kaapeli komeetta, kyl se o menny 2kertaa serverii ;) mu se ei oikein riitä ?!? jos viitit vaik private message sendii, niin saattasi saada workkaa, tai jotain lowid servoi?
ja irkkaatko sinä?, siel ois helpompi selittää ;) niin jos satut irrkkaa laita sen nimine ku Qud privaan

oti se se testi http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test
se sano näin:
timeout on ip 212.146.45.101 (6 sec)

this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall

HeeHeeHee

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2002 @ 09:12

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > miks tää v*tun edonkey ei toimi ?!??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy