User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 07:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvb-c: ja salatut kanavat
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVB-C: ja salatut kanavat
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
auases1
Newbie
_
18. elokuuta 2004 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkukeväästä hankin Technotrendin DVB-C 2.1 kortin, Huppaugen CI:n ja Conaxin 4.00 eurocamin ja tämän lisäksi minulla on HTV:n ohjelmakortti. TV-kortin asennus ja kanavien etsintä sujui Akiban ohjeiden mukaan muutamassa minuutissa ilman minkäälaista ongelmaa. 1,2,3,4, subbi ja jotain muuta toimiin loistavasti, Ylen tekstit ei näy, mutta sehän oli tiedossa jo etukäteen. Ongelma on se, että en saa noita salattuja näkymään, en sitten millään. Olen käyttänyt melkoisen määrän aikaa kun olen kahlannut kymmeniä keskustelupalstoja läpi ja kokeillut yhtä sun toista. Sitten kesällä ostin katseluohjelmaksi WatchTVPro:n. Siihen kanavien etsintä olikin sitten jo ison luokan projekti, mutta onnistui kuitenkin, mutta ihan sama lopputulos, edelleenkään salatut maksukanavat eivät näy, ääni kuuluu. Ohjelma on muuten kyllä aika huippukamaa verrattuna esim. Technotrendin omaan ohjelmaan. WatchTVPro:n login mukaan ohjelma tunnistaa kamman. Nyt en ole kuukauteen tehnyt asian suhteen yhtään mitään, alkoi koko homma hiukka tympiä ja olen tyytynyt katselemaan noita salaamattomia peruskanavia, kuvanlaatu on muuten muuten loistava. Eilen kokeilin taas Conaxia ja eihän siellä mitään muutosta ole kuukauden aikana tapahtunut. Onko kellään mitään neuvoa mitä tässä nyt seuraavaksi kokeiltaisiin. Vika ei myöskään ole ohjelmakortissa, sillä olohuoneen puolella X-Satista näkyy ne kanavat mitkä pitääkin näkyä.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > dvb-c: ja salatut kanavat
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy