User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 8.7.2024 / 22:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > yamada dvx 6600 subit
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yamada dvx 6600 subit
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
hozo
Newbie
_
19. elokuuta 2004 @ 03:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku vääntää rautalangasta, miten kys. laitteessa saa subit näkyviin avi päätteisiä filejä katsottaessa.

Olen lukenut muiden viestejä ja kellään ei tunnu olevan mitää ongelmia tekstityksen näkymisen kanssa, eli epäilen että vika on nyt käyttäjässä...

esim. cd-r levylle on poltettuna leffa.avi ja leffa.srt = tekstit ei näy.

Olen päivittänyt uusimman fw:n, joka on päivätty 4.8. sekä beta-version mikä oli sitä ennen saatavilla (ja joitain vanhempia päivityksiä on tullut myös kokeiltua...), mikä menee pieleen??!!


vapaa
Newbie
_
19. elokuuta 2004 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tekstitysten täytyy olla .srt muodosa, ja tiedoston tekstitiedostona. Srt tiedoston pitäisi olla tämän näköistä katsellessasi sitä wordpadillä:

17
00:05:45,960 --> 00:05:48,349
-Niin, pummi.
-Lyö minua.

18
00:05:50,320 --> 00:05:52,151
-Hän on turha jätkä.
-Ei osaa tapella.

Lisäksi tiedostojen nimet täytyy olla kirjoiotettu identtisesti myös isojen ja pienten kirjainten suhteen...

hozo
Newbie
_
19. elokuuta 2004 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
File näyttää notepadilla juuri tuolta.
Nimet on identtiset, lukuunottamatta tiedostotunnistetta. Tekstejä vaan ei näy ei kuulu. Löytyisikö muita vinkkejä, vai heitänkö vesilintua?
JTV
Member
_
19. elokuuta 2004 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli tekstitys ei näy leffassa niin vaihtoehtoja on kolme.
1. Tekstitystiedosto on väärässä formaatissa (vaikka tiedostopääte olisikin oikea)
2. Tekstitystiedoston nimi ei ole identtinen leffatiedoston kanssa (lukuunottamatta tarkenninta).
3. Tiedostonimessä on yli 45 merkkiä mukaanluettuna välilyönnit + tarkennin.

Muussa tapauksessa näkyvät.
Mainos
_
__
 
_
samar50
Newbie
_
21. elokuuta 2004 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile painaa kaukosäätimen subtitle näppäintä, päälle ja pois päältä, minulla auttaa joskus.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > yamada dvx 6600 subit
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy