User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 06:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > liian suuri id? :d
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Liian suuri ID? :D
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nakki666
Newbie
_
3. marraskuuta 2002 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo totanoin.. Voi olla outoo mutta kun mun ID on yli miljardin, edonkey ei ala lataamaan mitään.. Nyt se valittaa että: "ERROR: Your port 80 is not reachable. You have a LOWID, look http://www.edonkey2000.com/documentation/lowid.html ! Please correct your network config" Mutta se lataa tiedostoja 2kt/s.. Ja sillonkun se on 1342977748, edonkey ei lataa mitään.. mistä tää sit johtuu? aika huvittavaa sinäänsä :D
iplo20022
Suspended due to non-functional email address
_
5. marraskuuta 2002 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ollut sama ongelma mutta laitoin portin numeroksi 4662 no clients ja alkoi toimimaan muuten olen kuullut että edonkey forum meilta saa helpoiten pelejä ja leffoja sieltä saa haettua paremmat serverit itse en ole löytänyt mutta neuvon heti kun saan enemmän tietoa asiasta ja toivon että tämä neuvo auttaisi jossei muuten niin toivoisi jonkun edonkey gurun auttavan tässä ongelmassa se kun on vähän turhan yleinen .

ps. koita saada toimimaan vaan ja yritä löytää vika itse näin voit auttaa myös muita joilla samainen ongelma itse olen kanssa yrittänyt ratkaista sitä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2002 @ 09:31

lollo
Junior Member
_
5. marraskuuta 2002 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
liian suuri ?? Kuulostaa portti ongelmalta.
Mulla on ID 3286757570 ja portti 4662 :P
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > liian suuri id? :d

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy