LG 4040b & DVD Shrink - yhteensopivuusongelma?
|
|
KKelju
Suspended due to non-functional email address
|
22. elokuuta 2004 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelma on varsin yksinkertainen ja harmillinen kuten ongelmat yleensä...
Kaikki toimi hyvin 1x nopeudella, mutta ongelmat alkoivat päivitettyäni Neron 6.3.1.20 ja DVD Shrinkin versioihin 3.2.0.15.
Ensin poltto pysähtyi juuri lopussa kun liki 100% oli tulossa. Esiin tulee laatikko jossa on tekstiä, eli kirjallinen selvitys ongelmasta.
Firmwaren päivitin kanssa samantien ( muistaakseni A304 ), eli uusimmat systeemit on koneessa.
Pari kertaa kävi näin ja testasin eri levyillä ( Datawrite 4x - oranssin värinen, Princo 1x - valkoinen )
Sitten pienensin asetuksista ( custom ) levyn maksimikooksi 4200 ja sitten onnistuinkin - kerran.
Sen jälkeen taas tuloksena oli ( kokeiltu eri DVD-laitteissa United, Euroline, Fintech, sekä koneen LG 4040b Win DVD-softalla ) nykimistä ihan lyhyissäkin leffoissa ja sitten kuva pysähtyy.
Poltot suoritin 1x nopeudella ja custom-asetuksena 4200.
Viimeisimmällä kerralla Princon 1x levylle onnistuin taas, mutta aika arpapeliä homma on...
Jos asetuksista laittaa polttonopeudeksi "maksimi", niin tulee taatusti sutta ja sekundaa...
Tämäm listan mukaan:http://www.dvdshrink.info/burning-compatibilities.php tuon aseman pitäisi toimia...
Tietysti halvoilla levyilläkin saattaa olla osuutta asiaan, mutta ainakin tutuilla nuo levyt ovat toimineet mukisematta eri merkkisten ( markkinoilta poistuneiden mallien ) asemien kanssa. Täytyy vielä testata parilla muulla levymerkillä.
Ehdotuksia hyvistä levymerkeistä otetaan vastaan.
Ah, olisi edes yksi ongelmaton yö...
|
edibook
Newbie
|
25. elokuuta 2004 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on aivan sama ongelma! Päivitin dvd shrink:in jost tohon samaan, niin se on nyt jo pilannu pari levyä samalla tavalla. Just ihan lopussa( 99%) tulee mullekin sama laatikko, jossa on spitkä litania sepostusta. Mä päivitin kans mun Neron mut ei jeesannut sekään. Mä ajattelin, et pitäisköhän päivittää mun Plextor, jos se vaikka jeesais? Mulla onnistu kyl eilen yx poltto dvd+rw:lle, mut sit taas kun vedin dvd+r levylle, niin tilttas lopussa. Levyn merkkiä en muista, mut on ennen ainakin hyvin pelittänyt kun oon polttanut. Taitaa kohta lähtee Dvd Shrink pihalle mun koneesta!
|
KKelju
|
25. elokuuta 2004 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Princon valkoisille 1x levyille poltot onnistuu mukisematta, mutta kaikki Datawrite 4x ei millään. Tai poltto onnistuu mutta lopputulos nykii ja sitten soittimet on jumissa.
Päätin olla kiusaamatta itseäni sen enempää ja tilasin Pioneer 07- aseman ihan testatakseni onko vika vain tuossa LG:n asemassa vai levyissä - ehkä molemmissa.
Poistin uudemman Shrinkin ja asensin edellisen takaisin, sillä konstilla sain poltot joten kuten onnistumaan.
|
edibook
Newbie
|
25. elokuuta 2004 @ 11:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Mäkin taidan kokeilla, jos se vaikka vanhalla shrinkillä toimis. Ei se mulla ainakaan kyllä levyistä ollu kiinni.
|
Member
1 tuotearvio
|
25. elokuuta 2004 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Taitaa kohta lähtee Dvd Shrink pihalle mun koneesta!
DVD2ONE ja ei mitään ongelmia (frisbeet joita tullu 3kpl oli omia mokia).
poltin: LG 4040b.
aihiot: datasafe(ritek) 2x,ridisk 4x,princo(keltanen) 4x,prodye(kulta) 4x.
polttosofta: aseman mukana tullu joku B's recorder gold.
|
KKelju
|
25. elokuuta 2004 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Tutuilla toimii hyvin noillakin levyillä mutta niillä ei ole LG 4040b -asemaa. On Pioneeria, Sonya... Viikonloppuna saan vertailun tuohon omalta osaltani. Prodyen kullanväriset kyllä toimi. Nähtävästi nuo markkinoiden edullisimmat on syytä jättää muun tiedon tallentamiseen, mutta ei ainakaan liikkuvan kuvan...
Polttavien asemien hinta ei ainakaan ole enää este jos kerran tuollainen Pioneerin DVR-107 maksaa 72e.
Ei viitsi hermojaan menettää...
Täytyy tutustua tuohon toiseen softaan.
|
edibook
Newbie
|
26. elokuuta 2004 @ 04:16 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt mulla toimii! Täytyy tarkentaa, että sillon poltti susia, kun poltin suoraan Dvd Shrink:in kanssa sen ekaks kutistettua fileet sopivix. Nyt eilen päivitin varmuuden vuoksi Plextorin Firmwaren vielä uusimpaan ja kokeilin sit polttaa Nerolla, niin toimi! Ekan testi-levyn ( onnex +rw) vedin maxim. poltolla, niin sit kyllä pätki kuva, mutta kun poltin 2,4 nopeudella toimi moitteettomasti(Bulkpaq 4x DVD+R x25 Spindle). 4 levyy poltin ja kaikki toimi hyvin!
|
Mainos
|
|
|
KKelju
|
31. elokuuta 2004 @ 08:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Ou Jees.
Pioneer DVR-107 on täyttänyt odotukset, eli enää ei tule sutta ja sekundaa. Kaikki aihiot toimii moitteettomasti ja tuo LG sai väistyä syrjään.
Budged ja Datawrite toimii loistavasti.
Case closed.
|