User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 05:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike condition zero!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter Strike Condition Zero!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hakkeri*
Suspended permanently
_
23. elokuuta 2004 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmasta Toiseen joo en saa mun cd avainta toimaan Steam romussa.. se sanoo et se on käytössä.. mä täs just mietin et ku lainasin mun counttiin kaverille niin sit se on pelannu sitä netis.. et ku senhän on täytyny käyttää mun avainta.. et mitä täs ny vois tehä sit? pistää kaveri ostaan uuden pelin?:O) mä koitin tehä uutta avain tilii mut se valitti samaa.. olen toivoton auttakaa joku.. pitää saada peli addiktio lääkettä..
Staff Member

32 tuotearviota
_
23. elokuuta 2004 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytä sitä kaverisi tiliä.
plugg
Member

3 tuotearviota
_
23. elokuuta 2004 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin jos käytät kaveris tiliä tai laitat sen ostaan sulle uuden pelin. Sun keyta kun ei taida saada irti sen accountista.

Real Eyes
Realize
Real Lies
Moderator
_
23. elokuuta 2004 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saa irti siitä, joudut lähettämään koodisi postitse valvelle, www.steampowered.com :sta löytyy asiaan lisää juttua/ohjeet.

Mainos
_
__

_
Hakkeri*
Suspended permanently
_
23. elokuuta 2004 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh heh niinpä voisin käyttää sen omaa! oonpas tyhmä!:) kiitos kuiteski vinkeistä!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike condition zero!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy