Ensimmäinen viesti tälle foorumille ja en nyt jaksa kirjoittaa kauheaa romaania, joten lainaan suoraan toiselta foorumilta, jonne olen engelmasta kirjoittanut.
Quote:Nyt laitoin tohon lg:seen(4120B) tuon uusimman virallisen firmwaren, joka tukee tota booktypen vaihtamista, mutta miten siis saan nyt poltettua dvd+rw levylle niin että booktypenä on dvd-rom?
yksityiskohtaiset ohjeet kiitos
DVDinfo prota olen jo kokeillut sekä nerosta on uusin versio. Aina vaan näyttää booktypeksi +rw.
Quote:Mikä noista neron asetuksista on oikea? Vaihtoehdot kun ovat: Unmodified, Physical disc type ja DVD-ROM.
Ja siis tuon A104 firmwarenhan pitäisi tukea booktypen vaihtoa, ja se sitä tukeekin, kun DVDinfoprosta pääsee noita booktype asetuksia vaihtamaan.
Pari kysymystä: Onko merkitystä, laitanko ruksin "finalize" kohtaan neroon vai en? Pitääkö DVDinfotool olla polttamisen aikana auki tuolla systrayssä vai voiko sen sulkea?
Ja levynä minulla on siis DVD+RW ja maxellin sellainen.
Quote:Ei helvetti, nyt en kyllä tajua, mikä tossa kusee. Oon googlettanud, lukenut cdrinfo.comin ja cdfreaksin foorumeita, koittanut erilaisia ohjelmia ja melkein kaikkea. A104 ja N0AD firmwareja.
Aina vaan näyttää booktypeksi DVD-RW
Quote:Ja sain noilta ulkomaalaisilta foorumeilta sellaisen kuvan, että N0AD firmwaren pitäisi automaattisesti laittaa jokaisen +RW/R levyn booktypeksi ROM, mutta tuolla A104 firmwarella se pitää erikseen säätää.
Itse en saa millään firmwarella näkymään edes neron disc info ikkunaan tuota booktypen vaihtamista, mutta choose recorder valikossa se näkyy, vaan ei toimi.
Samanlaisia ongelmia oli muillakin tuolla cdrinfo foorumilla, jos oikein ymmärsin, mutta selvää ratkaisua ongelmaan en löytänyt.
Jos joku osaisi täällä kertoa, että mikä tässä kusee.