User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 12:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nerolla polttaminen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nerolla polttaminen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tieto-2
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2004 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on uusin nero polttovärkki ja en ole päässyt tutuksi sen kanssa. Eikä kukaan kavereistanu ole oikein perehtynyt siihen. Ongelma on se, että miten tällä nerolla saa poltettua esim. monta kansiota samalle levylle? Esim. Kansio1 ja kansio2. Kun poltan Kansio1 ja sen jälkeen kansio2 niin mihin häviää tämä kansio1? Jos joku olis kiltti ja neuvois minua. Aikaisemmin minulla oli EasyCretor5 sillä kävi polttaa eri kansioita.
ekurmi
Junior Member

2 tuotearviota
_
24. elokuuta 2004 @ 04:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun haluat polttaa uuden kansion multisessiolevylle, valitse uusi ja multisessio välilehdeltä jatka multisessio levyä. tämän jälkeen nero listaa kaikki aiemmat sessiot levyltä. valitse viimeisin raita ja paina ok. nyt jo levyllä olevat kansiot pitäisi näkyä valmiina levyllä ja voit lisätä sinne uusia.
tieto-2
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2004 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti kovasti sulle ekurmi tiedosta! Onnistu hienosti polttaminen. Olin jo huolissani, että olinko tehnyt väärän valinnan.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nerolla polttaminen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy