User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 15:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mitä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bigbos
Suspended due to non-functional email address
_
21. tammikuuta 2002 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon vähän aloittelija näis jutuis mitäs meinaa ku imutin ton botin mut se valittaa jotain pleace enter an integer mitäs mun pitäis tehä?
BeerPeer
Junior Member
_
21. tammikuuta 2002 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen, että et yritä ottaa botia käyttöön. Se rasittaa palvelimia ja vaikeuttaa tiedostojen tasaista leviämistä. Jos botin käyttö yleistyy, se saattaa vaarantaa koko eDonkey-verkoston.

Itse en käytä botia juuri tästä syystä. Yhteydet olen saanut toimiviksi ihan asetuksia säätämällä.
tommi85
Senior Member
_
22. tammikuuta 2002 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten sen nyt oottaa....
Ite kyllä jatkan botin käyttöä niin
pitkään kuin toimii...
Kun hain ihan uusimman edonkeyn:
http://www.edonkey2000.com/files/?M=D
Eli version: eDonkey1958
Niin ei botti enää toiminut???
Hienon näköinen toki muttei botti toiminut niin ei kiitos... =(
Botissa on tuo "Fast global search" ja siitä en luovu!
Mainos
_
__

_
BeerPeer
Junior Member
_
22. tammikuuta 2002 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ne serverien ylläpitäjät ei ihan turhan takia kiellä bottien käyttöä. Ja taas on Mauricen serverilista alhaalla, kun botit käy lataamassa sen vartin välein - aivan turhaan.

Bottia käyttämällä kaivat vaan maata koko systeemin alta. Kannattais ajatella vähän omaa nenäänsä pidemmälle.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > mitä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy