User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 00:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
emule ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tik
Newbie
_
26. elokuuta 2004 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
missä vika kun muuli ei ota yhteyttä mihinkään serveriin, lokiin tulee teksti: kohtasin virheen kun yhdistin palvelimelle se ja se, tietojen lähetys ja vastaanottopyyntö hylättiin koska vastake ei ole kytketty(lähetettäessä datagrammivastakkeeseen
sendto-kutsua käyttäen)ja osoitetta määrätty.
mitä ihmettä tuo tarkoittaa? pyytäisin selkeää
vastausta koska olen aika aloittelija näissä asioissa.
kiitos etukäteen.

tik
Senior Member
_
27. elokuuta 2004 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko päivittänyt palvelinlistan? Tai onko sulla joku palomuuri käytössä joka estäisi eMuleen varatun liikenteen?
tik
Newbie
_
27. elokuuta 2004 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen koittanut noin pariakymmentä palvelinta sellaistakin mikä kaverilla toimi 10 sekuntia siten.
päivittänytkin olen. palomuureista en ymmärrä juuri mitään mutta olen koittanut niidenkin asetuksia
ja portteja muutella emulea vstaavaksi ilman
mitään vaikutusta.ed2k ja kademlia verkot pysyvät kokoajan kiinni mutta http vaihtelee auki ja kiinni
näyttäis ainakin että ihan sattumanvaraisesti.

tik
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. elokuuta 2004 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli tuo sama ongelma ja se kylläkin johtui palomuurista.

Mulla oli aiemmin Kasperskyn palomuuri ja kun vaihdoin Nortoniin, niin johan alkoi pelittämään.

Veikkaan että kyse on palomuurista.
tik
Newbie
_
27. elokuuta 2004 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti