User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv-out
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV-out
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maape64
Suspended due to non-functional email address
_
1. syyskuuta 2004 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kannettava jossa on Intel 82845GV -näytönohjain, 64 Mt. Ostin tarvittavat piuhat ja kytkin ne telkkariin ja kannettavan tv-outtiin. Ääni tulee, mutta kuvaa ei telkkarin AV-kanavalla. Mitä olen tehnyt väärin tai mitä mun pitäisi tehdä jotta saisin sen kuvan kanssa sinne telkkariin? Kiitos
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2004 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
maape64
_
1. syyskuuta 2004 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi ei... mä en tietenkään ymmärrä kun se on englantia.
On tämä englanninkieli heikko. Mitä siinä lyhyesti käsketään tekemään...
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2004 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
työpydällä oikea hiiri ja ominaisuudet(properties), sitten asetukset(settings) välilehti ja lisäasetukset(advanced) josta sitten intel välilehti josta sitten graphics ja devices.
maape64
_
2. syyskuuta 2004 @ 03:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki menee siihen asti hyvin kun tulee se sana device. Siis mä en ymmärrä mitä se tarkoittaa. En löydä sieltä mistään sellaista kohtaa joka tarkoittaisi device. Mitä se on suomeksi?
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2004 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laite tai laitteet
sieltä löytynee TV kohta ja dualdisplay kohdat.
maape64
_
2. syyskuuta 2004 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt mä uskon että olen oikeassa välilehdessä, mutta ei siellä lue tv:tä eikä dueldisplaytä. Siellä vasemmalla on kannettavan kuva ja siinä on punainen väärinmerkki ruksattu sen päälle ja sitten oikella lukee värit: johon voi valita true color tai high color ja siinä alapuolella lukee näyttöalue ja siitä voi valita kokoja ja sitten niiden alla on kohta jos haluaa ruksata:koko näyttö (ei reunaa). Siinä kaikki mitä siinä välilehdessä ilmoitetaan. Olenko mä oikeassa välilehdessä?
Mainos
_
__

_
maape64
_
2. syyskuuta 2004 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sit senverran vielä että siinä kannettavankuvan alla lukee muistikirjamikro...sen unohdin kirjoittaa tohon äskeiseen viestiin
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv-out

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy