User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 05:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry:n helikopteri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Far Cry:n Helikopteri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kartaz
Suspended due to non-functional email address
_
2. syyskuuta 2004 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VOiko kukaan neuvoa miten ton pysähtely juban saa pois ku mulla se pysähtelee aina kun kuuluu helikopperin ääni tai se näkyy ruudussa mulla on directx9c ja Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 1.80Ghz 512Mt RAM-muistia Hercules 3D Prophet 8500 Series ATI Technologies Inc. jos tiedätte miten ton saa pois niin kertokaa ihmeessä!!! ja kiitos jo etukäteen =)
juuzo
Member
_
2. syyskuuta 2004 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile säätää äänet mediumille ja muut tehosteet esim eax pois
Kartaz
_
2. syyskuuta 2004 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon laittanu äänetki kuten grafiikan myös lowille asti ja miten ton eax:in saa pois päältä???
juuzo
Member
_
3. syyskuuta 2004 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ääniasetukset -> enable eax 2.0 pois ,ellei ole jo. siinä lukee "needs hardware mixing" eli voi hidastaa konetta jonkin verran. Eax on tietääkseni jonkinlainen tehoste, joka lisää tilavaikutelmaa peliin.
Mainos
_
__

_
Kartaz
_
3. syyskuuta 2004 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enkait mä löydä sellasta ku tästä XP ei tiedä missä on mikäkin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2004 @ 17:07

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry:n helikopteri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy