User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 01:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > sarjan jaksoja yhdelle dvd:lle...?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sarjan jaksoja yhdelle DVD:lle...?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jrosnell
Junior Member
_
4. syyskuuta 2004 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsin jo foorumista mutta ratkaisua ei löytynyt...
ELI:

Mulla on TV-sarjan jaksoja DVD-muodossa (VIDEO_TS) kovalevyllä.
Millä progella saan esim 3 jaksoa yhdelle levylle SIMPPELIN ITSE TEHDYN VALIKON KANSSA (still-kuva jossa valittavat vaihtoehdot)?

Ongelma on lähinnä toi yksinkertaisen valikon mukaan laittaminen. Neron AUDIO-puolella on valinnoissa toi MENUn lisäys muutei DVD-puolella.

DVD-Lab kaatuu aina kun importtaan noi DVD-matskut.
Olisko muita vaihtoehtoja? Siis ihan simppeli valikko tarvittais!!!

Tää jätkä sit niinku kyselis vaan tyhmiä.....
Staff Member

32 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2004 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/tda.htm
en tiedä nieleekö VOB:eja...
jrosnell
Junior Member
_
4. syyskuuta 2004 @ 11:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
THX! Tsekataan. Lisää vaihtoehtoja???

n_r
Senior Member
_
4. syyskuuta 2004 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TDA on ainakin IMHO juuri se mitä etsit, etenkin jos DVD Lab kaatuu. Olen itse pari levyä tehnyt VOBeista ja homma pelittäää OK.
jrosnell
Junior Member
_
4. syyskuuta 2004 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt toimii muuten mut tda ilmottaa et bitrate on liian suuri. Tästä huolimatta poltin. Valikko toimii alussa mutta jakson käynnistettyäni en pääse TAKAISIN MENUUN enää ollenkaan. Samoin tekstit eivät näy lainkaan...

Lisää vinkkejä?

EDIT: Sarjan jaksot on ripattu Shrinkilla ja tekstit ovat mukana (testattu poltto myös Nerolla).
Kokeilin myös Uleadin Movie Factor 3:a mut se ilmotti ettei ohjelma tue dolby digital ääniä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2004 @ 19:37

jrosnell
Junior Member
_
5. syyskuuta 2004 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anyone...?

n_r
Senior Member
_
5. syyskuuta 2004 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, olisit jo alussa kertonut, että ne on ripattuja pätkiä.
TDA ei tue tekstitys streamia ja siksi tekstitykset ei näy.
Minä olen tuota TDA:ta käyttänyt itse tehtyjen VOBien koostamiseen. Nämä pätkät oli kaapattu itse TV-lähetyksestä joten tekstitys oli kiinteänä kuvassa :-D

Eli taitaa mennä sitten hiukan kalliimpiin softiin eli Adobe Encore muistaakseni tukee VOBeja. Ainakin se tukee tekstitystä ja DD ääniä ja jopa useampia kerralla. Mutta kun ko. softaa kokeilin niin en tuollaista yrittänyt. Sen huomasin, että sillä kannatta menut tehdä manuaalisesti eikä antaa softan automaattisesti yrittää edes helppoja menu rakenteita.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2004 @ 07:23

JTV
Member
_
5. syyskuuta 2004 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suurin standardin sallima bittivirta on 9800 kbps sisältäen sekä videon että audion. Mikäli määrä ylittyy ohjelma vain ilmoittelee, ettei dvd ole enään määritysten mukainen (= mahdollisesti ongelmia toistossa joidenkin soittimien kanssa)

Kyllä noi Menut toimii ihan ongelmitta ja ovat helppo rakentaa mieleisekseen (Main - Track - Chapter). Myös takaisin Menuun pääsee yllätys - yllätys Menu painikkeella.

Tekstityksiin tulikin jo ylempänä vastaus.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2004 @ 08:12

Mainos
_
__

_
jrosnell
Junior Member
_
5. syyskuuta 2004 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja menuihinhan, niinkuin jo mainitsin aiemmin, ei pääse edes MENU-näppäimellä, yllätys yllätys! Siksi asiasta juuri kysyin.

Kiitos n_r, pitänee kokeilla tryoutia Encoresta.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > sarjan jaksoja yhdelle dvd:lle...?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy