Con*x,Via**ess,Se*a,Ir**to yms.
|
|
jarmouse
Junior Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 06:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen hommaamassa Multifocus-peiliä, mutta haluaisin tietää, että mitä salauksia käytetään astrassa ja hotbirdissä? (ns. mielenkiintoisissa kanavissa) Sirius taitaa olla jo kokonaan NDS:n vallassa vai kuinka?...Minulla on tällä hetkellä Thoriin suunnattuna ja ne kanavat näkyvät....joten näkyykö näillä "asetuksilla" muilta satelliiteilta mitään?
|
effer
Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 07:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
|
Pena33
Suspended due to non-functional email address
|
5. syyskuuta 2004 @ 07:21 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.kingofsat.net tai http://www.lyngsat.com löydät mitkä salaukset.
Ei sillä asetuksella näe muualta kuin Thourista
Jos haluat katsella Astrasta ja Hortbiltistä nin sinun kyllä pitää suunnata lautasta.
tai niinkuin minulla on 4 LNB.tä yhdellä lautasella Thourille, Siriukselle, Hortbirtille ja Astralle.
Tai 1:llä LNB:llä ja mootori ohjaus lautaselle.
Ei Sirius kokonaan ole NDS:än vallassa ainoastaan viasatinkanavat tulee olemaan.
Humax Vaci 5350
Thor+Sirius+HortBirt+Astra
M2+tit
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2004 @ 07:24
|
kakeputki
Junior Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
"Olen hommaamassa Multifocus-peiliä" luetun ymmärtäminen on kiva juttu heh.heh
|
jarmouse
Junior Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 07:57 |
Linkki tähän viestiin
|
jep! thanks. Multa löytyy lisäksi MII+inf.USB. Käsittääkseni tarvitaan myös jonkin sortin CAM:ia? Mikä sitten ois paras? XCam,Matrix yms.???
|
kakeputki
Junior Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
riippuu virittimestä esim sammy ei tarvii cam. itse en suosi koko cam systeemiä kalliita/liikaa eri versioita pelkkä kortti(m2/plati,tita,iri,fun,gold) siinä ehkä ne "parhaat" fun kandee ehkä laittaa sid9 hex,filut jos otat alas multifocus lätyllä astra,hotbird,sirius niin thor taidat tietää jo lapun...
ps. luetun ymm. "juttu" ei ollu sulle...
|
jarmouse
Junior Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 10:25 |
Linkki tähän viestiin
|
joo. Mikä kortti sitten ois ns. yhteensopivin, joka kävis suureen osaan kanavista, ettei tarvitsisi korttien kanssa asua ja vaihdella niitä koko ajan...???toi MII ei taida kuulua niiden joukkoon?!
|
effer
Member
|
5. syyskuuta 2004 @ 11:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
|
Mainos
|
|
|
trulli
Suspended due to non-functional email address
|
6. syyskuuta 2004 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
En osaa laittaa TMB:tä toimimaan, onko missään ohjeita.Käytössä sininen ja nokialainen.
|