User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 01:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > opastusta kokeneilta leffan tekijöiltä kaivataan =)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
opastusta kokeneilta leffan tekijöiltä kaivataan =)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
seiska
Member
_
5. syyskuuta 2004 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen täällä saanut ainakin 5 harmaata hiusta lisää, kun luen viestejä enkä löydä suoraa vastausta mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Voi tietenkin olla, että olen lukenut asian vierestä, mutta kokeilen onneani =) Siis, te gurut siellä, voisiko joku ystävällisesti selventää:

a) kun puhutaan tekstin lisäämisestä leffaan, aina ohjeissa vilahtaa se video ts-kansio, jonka olen nähnyt vain sillon, kun ripataan valmis dvd-leffa kovolle. Kuitenkin mulla olis leffoja avi- ja mpeg-muodossa. olen hakenut niihin sitten tekstitysohjelmia mukaan. Jos siis haluaa tekstin ton muotoisiin leffoihin, ei tule vissiin kai näkyviin mitään video ts-kansiota minnekään =( Onko se edes ylipäätään mahdollista lisätä tekstityksiä niihin leffapätkiin, joita on jyrännyt tmpegin läpi...? tiedän, tätä on varmaan jo kysytty sata tuhatta kertaa, mutta en mielestäni löytänyt vastausta tuolta "hae viestejä"-osiosta *nolo*

b)Ymmärsin, että subtitle workshop olis hyvä ohjelma kun sählätään niitten tekstien kanssa, onko se?

c)jos tästä kaikesta selviytyy voittajana ja lopputuloksena on leffa, jossa tekstit, voiko sen sitten polttaa esim. nerolla kiekolle vai miten?

Jos joku nyt edes yhteen kysymykseen jaksaisi vastata, olisin hyvin kiitollinen =)

Staff Member

32 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2004 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.afterdawn.com/guides/archive/convert_avi_to_dvd_page_3.cfm
tuossa miten noi tekstit menee kuviksi jotka sitten voi authoroida levylle vaikka tuolla IFOEdit:illä.
http://www.afterdawn.com/guides/archive/convert_avi_to_dvd_page_5.cfm
Ja jos tekstit ei ole SRT muodossa niin tuolla Subtitle Workshop:illa voit ne muuttaa.
Kyllä Nero:lla voi polttaa valmiin tuotoksen.
seiska
Member
_
6. syyskuuta 2004 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos!

yritetään selvitä =)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > opastusta kokeneilta leffan tekijöiltä kaivataan =)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy