User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > johan on viestejä....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Johan on viestejä....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
9. marraskuuta 2002 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vippaako mulla päässä vai "näkeekö" muutkin noi idioottimaiset viestit: ehhehhee , romppu levee, siis hei siis jne.(tyhmiä saa kysyä, niin tekee allekirjoittanutkin joidenkin mielestä, mutta mun mielestä noi jutut on puhtaasti sikailua)

Mahtaako mulla olla lukihäiriö vai mikä mättää? Mä en keksi muutaku et kyseessä on sarja "vaippaikäisten" terroria...
Pilaavat vain hyvän foorumin tollaset....v**tu mä oon niin kyllästynyt tommosiin lapsellisuuksiin!!! IP BAN, välittömästi tuollaisille!
Olenko mielestänne väärässä???
I hate titles

35 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2002 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juh, bannailen poinaat, pari päivää ollut vaan hieman turhan hektistä taas saitin parissa, ei ole ehtinyt kontrolloimaan kunnolla.

Ja onhan se toki terveellisempää tuoda finnituskaansa esiin forumeissa kuin kaduilla huudellen asiattomuuksia aikuisikäisille.. Sigh. saisivat sen kansalaiskortin ja verkkotunnistuksen valmiiksi, nakkaisin ikärajaksi 20v.

Petteri Pyyny (pyyny@twitter)
Webmaster
https://AfterDawn.com/
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > johan on viestejä....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy