User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 10:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > nero ongelma ( polttaminen )
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nero ongelma ( polttaminen )
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
swat4
Junior Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei niin viime viikolla mun polttava toimi mutta ei enään.
Kun poltan jonkun leffan niin se näyttää että se polttaa ja sit se tulee valmiiksi. Mut kun katon sitä leffaa tietokoneella niin cd on tyhjä. Otin cd:een pois ja katoin onko mitään merkkiä että onko se polttanut cd:seen niin ei ollut. ja oo kokeillut monta kertaa mutta ei polta.

Voiko joku auttaa

KIITOS etukäteen
mpk666
Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan että olet hakenut Neron Demo versioon (huonon) keyn netistä, eikövain? Osta alkuperäinen..
swat4
Junior Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun ostin tietokoneen niin sain nero 5 mukaan.
se toimi mutta ei enään
swat4
Junior Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on alkuperäinen cd:ee
mpk666
Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm... kokeiles uninstalloida Nero ja sen jälkeen installoit uudestaan! Toi Nero 5 on todella vanha. Kannattaa hommata se uusin versio 6.. Vika voi siis johtua tuosta versiostakin!
swat4
Junior Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon uninstalloinu ja installoinnu alusta mutta ei toimi.
Mistä saan nero 6
onko suomenkielistä nero 6:sta
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. syyskuuta 2004 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin sarjanumeron tuolta Neron sivuilta. Eli latasin Nero6 demon ja sarjanumerolla sitten sai koko paketin. Tarttee vaan olla luottokortti. Ja sieltä saa ladattua suomi-kielipaketit. Suomessa ainakin verkkokaupasta löytyy.
swat4
Junior Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos mä lataan nero 6 demon ja koitan toimiiko se.
KIITOS
arc03
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. syyskuuta 2004 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut jollain toisella poltto-ohjelmalla, että asema toimii?
swat4
Junior Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole
Member
_
11. syyskuuta 2004 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos vaikka asentaisit polttavan ajurit uudelleen.
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2004 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harvempi polttava asemata tarvitsee mitään ajureita.
Moderator
_
11. syyskuuta 2004 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota kannattaa koittaa: http://www.fireburner.com/index.php?page=10&sid=3a41110ae73805bf74b2461f6d64f74f (info)
http://www.fireburner.com/index.php?page=4&sid=3a41110ae73805bf74b2461f6d64f74f (ohjelma)

Ellei toimi, niin poista ton polttavas ohjain laitehallinnasta ja anna windowsin(?) tunnistaa se uudelleen.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2004 @ 13:44

swat4
Junior Member
_
12. syyskuuta 2004 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kitti mä kokeilen
m77
Member
_
12. syyskuuta 2004 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai ole sieltä valinnoista jäänyt vaan simulointi valituksi?
swat4
Junior Member
_
12. syyskuuta 2004 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä simulointi en tajua
jmpk
Suspended due to non-functional email address
_
12. syyskuuta 2004 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistitko kattoa mitä nopeutta levy aihiot tukevat, viime viikolla sulla saattoi olla eri levyjä.
m77
Member
_
12. syyskuuta 2004 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä Nerossa on se simulointi toiminto jolla voi testata onnistuuko polttaminen, se valitaan sieltä poltto-välilehdeltä missä voi valita suljetaanko levy ym.
swat4
Junior Member
_
12. syyskuuta 2004 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiku mulla oli sama nopeus ja samat tyhjät cd:eet

Joo mä kokeilen mennä sinne neroon siihen simulointi juttuun
Mainos
_
__

_
swat4
Junior Member
_
12. syyskuuta 2004 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oo mitään simulointia.
Mulla on nero 5 burning rom v5.5
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > nero ongelma ( polttaminen )

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy