User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 11:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > finlux dvb-t 620 hdd
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
FINLUX DVB-T 620 HDD
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
nimaro
Newbie
_
14. syyskuuta 2004 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TIEDUSTELISIN TÄSSÄ ETTÄ ONKO JOKU SAANUT TOIMIMAAN
KYSEISEN BOXIN TITANIUM KORTILLA
nimaro
Newbie
_
14. syyskuuta 2004 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NO NYT RUPES CANALIT TOIMII.ELI TOIMII TOLLA HÄRVELILLÄ
kaapelij
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2004 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vaihdat kanavia ja palaat salatuille kanaville herjaako Finlux kortista. Mun pitää ottaa kortti pois ja laittaa takaisin aina ennen kuin suostuu toimimaan. Jos pysyy vain salatuilla kanavilla kaikki toimii OK. Mikä ohjelmisto verssio sulla Finluxissa on ??



SaippuakauppiaS
nimaro
Newbie
_
19. syyskuuta 2004 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ei herjaa mistään eli toimii moitteetta ja päivitys mulla on 1.16 SITÄ OLEN TÄSSÄ IHMETELLYKIN KUN PELAA NIIN ONGELMITTA.JA KAIKKI NAUHOTUS SYSTEEMITKIN KOVOLLE KAIKISTA KANAVISTA PELAA ILMAN NYKIMISIÄ JA PIKSELI MÖSSÖITTÄ?????.MUTTA SEN OLEN HUOMANNUT ETTÄ POXI ENSIN PÄÄLLE JA SIT VASTA TV,MULLA (PANASONIC)MUUTEN TULEE KUVAN NYKIMISTÄ.
nimaro
Newbie
_
20. syyskuuta 2004 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MITÄS SAIS LADATTUA UUSIMMAT TITANUIMCONAX/////PHEONIX.. KOODIT(VANHAT 22-08)VAI OVATKO EDES VIELÄ SAATAVILLA MISSÄÄN
Pena33
Suspended due to non-functional email address
_
20. syyskuuta 2004 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kaikki on kunnossa

Humax Vaci 5350
Thor+Sirius+HortBirt+Astra
M2+tit
nimaro
Newbie
_
21. syyskuuta 2004 @ 07:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HOMMA TOIMII TAAS UUSILLA 20-09 !!!!
username6
Newbie
_
21. syyskuuta 2004 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TOSI HIENOA, VARMAA TOIMII NIIN PITKÄÄN ENNEKUIN CONAKS RUPEE KÄYTTÄÄ CAS7 SALAUSTA VANHAN CAS5:SEN TILALLE MIKÄ TAPAHTUNEE KOHTAPUOLEEN!
nimaro
Newbie
_
21. syyskuuta 2004 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lokakuusta lähtien
Mainos
_
__
 
_
optio
Newbie
_
2. lokakuuta 2004 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Monesko päivä ??
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > finlux dvb-t 620 hdd
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy