User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 21:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > hyviä dc++ hubeja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyviä dc++ hubeja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TazaR
Junior Member
_
14. syyskuuta 2004 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakaan minulla ei hublist.org toimi, eikä myöskään mikään public hubilista mitä nyt olen kokeillut ole toiminut, googlekaan ei tähän hätään oikein apua tuonut

elikkä kertokaapas hyviä dc++ hubeja (sharelimit MAX 24GB) ja mieluiten sitten hubeja jossa on myös paljon käyttäjiä
line79
Newbie
_
16. syyskuuta 2004 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
finnline.no-ip.info:1500 share 1Gb käyttäjiä löytyy.
savo.no-ip.info:6969 share 80Gb ei kovin iso...
akukalle
Member
_
16. syyskuuta 2004 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
allekirjoituksesta löytyy hyvä

www.ictmanuaali.net
dopp
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2004 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
allekirjotus

su0mi -----> su0mi.no-ip.com

HUOM! kolmas merkki on NOLLA
Senior Member

3 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2004 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin pieni jakoisia hyviä hubeja on turha etsiä, mutta ehkä joitain ruotsalaisia hubeja saattaisi olla, joilla oli paljon usereita. Suomessa ei oikein noita suuria hubeja tahdo olla(lukuunottamatta RentoRemmi ja FFS Oulu), johtuen yhteyksien hitaudesta. Toista se on Ruotsissa jossa on 100Mbit yhteyksiä tarjolla hävyttömän halvoilla hinnoilla. Joten kannattaa koittaa etsiskellä ruotsalaisia hubeja - ikävä kyllä...
dap-
Suspended permanently
_
22. syyskuuta 2004 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lukekaas allekirjoitukseni!

Nyt uusi DC++ hubi avattu; FIN sikala, osoitteessa sikala.sytes.net

-----

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2004 @ 13:31

[NGN]Narc
_
22. syyskuuta 2004 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvät hubit löytyy suodattamalla, FIN
Jos hublisti ei toimi niin, ei voi mitään

NGN: http://www.ngnetwork.info/
NGN Forum: http://www.forum.ngnetwork.info/
[NGN] Metal Carpathia: Dchub://dragonsmetalhub.no-ip.com
Jubez
Member
_
22. syyskuuta 2004 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dreamlandin hubilista ainaki toimii (jotku väittää ettei toimi mut mulla toimii ainaki) ja sen osohan on:
http://dreamland.gotdns.org/PublicHubList.config.bz2
eli sitä siis käyttämään.
[NGN]Narc
_
23. syyskuuta 2004 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

NGN: http://www.ngnetwork.info/
NGN Forum: http://www.forum.ngnetwork.info/
[NGN] Metal Carpathia: Dchub://dragonsmetalhub.no-ip.com
Jubez
Member
_
24. syyskuuta 2004 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo paitsi et toi standardi on aika syvältä... Se ensinnäkii toimii ehkä kerran viikossa yhen päivän (hyvällä säkällä... ei aina ees sen vertaa) ja sitte ku toimii ni siellä on pari päivää vanhaa tietoo... Eli koittakaa jotaa muita listoja ehkä... Hublist.orgin listasas on vaa se hyvä puoli et jos ton www osan tilalle vaihtaa maan tunnuksen ni saa ko. maan hubilistan (esim http://fi.hublist.org/PublicHubList.config.bz2 on suomen lista ja gb alku on britit ja se alku ruotsi jne.). Mut onks se sen arvosta ettei ikinä lista pelaa ja sitte ku pelaa ni on hurja viive... Ei mun mielestä mut makuasia... Tälläkin kertaa :D
[OP]Hawk
Junior Member
_
24. syyskuuta 2004 @ 00:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ite oon yli 2 vuotta dc:tä käyttänyt niin ylivoimaisesti paras lista on ollut Dreamlandin lista mikä on vieläkin toiminnassa... lista esim. päivittyy parhaimmillaan 10-15 min. välein(testattu). Hublist.orgin listat päivittyy ehkä pari kertaa viikossa ja on alhaalla vähintään joka toinen päivä.

Dreamlandin muistan vain 4 kertaa olleen alhaalla 2 vuodessa joten on tosi hyvin hommat hoidettu siellä + tuo nopea päivittyminen sekä laaja valikoima niin suomalaisia kuin ulkomaisiakin hubeja :)
Jubez
Member
_
24. syyskuuta 2004 @ 01:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paitsi että parhaimmillaan mulla on dreamland päivittyny about 3 minsassa (ku hubini jakorajaa vaihoin ni ton ajan kesti ku muuttu dreamlandiin :D)
line79
Newbie
_
25. syyskuuta 2004 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hei on tietoo miten mä saan toho dreamland listalle näkymään oman hubin? ku se näkyy tos hublist.org mut ei dreamlandiassa?
Jubez
Member
_
25. syyskuuta 2004 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytät Yhubia niin seuraavasti:

1)Mee hubisoftassa register välilehteen
2)Siellä vasemmalla listassa pitäs olla Dreamland ja 2 muuta (ne 2 muuta voi poistaa, toisen pingeri ainakii saattaa kaataa koko hubin. Dreamland on muutenkii ainut tarpeellinen niistä). Jos ei oo niin tee Dreamland sinne seuraavasti:

Register host information laatikon seuraavat säädöt:
use this public registration kohtaan ruksi.

Name: Dreamland
Host: dcreg.mine.nu:2501 (portti siis sinne seuraavaan laatikkoon)
Nick: pinger (ja siihen ruksi)
Bot IP: 213.226.69.87 (ja siihenkin ruksi)

Ja sitte siihen Hub information kohtaan seuraavat säädöt:

Hub IP/DNS: hubis DNS osote ilman porttia (tai vaihtoehtosesti sun IP jos hubis nyt semmosella sattuu toimimaa)
Description: Kuvaus jonka haluut hubis nimen perässä tuolla listalla näkyvän

Sitten painat Add/Save nappulaa
Laita ruksi vasempaan yläkulmaan Use public registration kohtaan.

Sitten oottelet muutaman minuutin ja Last attemp kohan perään pitäis tulla vihreellä tekstillä Successful ja jos näin tulee niin hubis on siellä Dreamlandin listalla.
Jos sulla on siellä listassa jo se Dreamland (oletuksena sen pitäs olla siellä) ni saattaa vaa toi vasemman yläkulman ruksi puuttua tai sitte vaa hubin tiedot.

Sisäinen idiootti...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. syyskuuta 2004 @ 15:17

Softari
_
29. lokakuuta 2004 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten mä saan lisää hubilistoja ku oon vasta alottano dc:n nii tarvisin lisää semmosia jos mä voin käydä voitteko auttaa???
Junior Member
_
30. lokakuuta 2004 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on käytössä http://fi2.hublist.org/PublicHubList.config.bz2.
Sinne pääsee pienemmilläkin jaoilla.

Jossu
Mainos
_
__

_
Member
_
30. lokakuuta 2004 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sillä kuinka paljon on jaossa ei ole mitään tekemistä hubilistojen toimivuuden kanssa
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > hyviä dc++ hubeja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy