User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 20:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > nopeuksista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nopeuksista
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sepetus
Member
_
17. syyskuuta 2004 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikähän mahtaa olla maxsiminopeus DC:llä imutettaessa, itse en ole saanut montaa kertaa yli 50kt/s imuja? ja jos olis hyviä neuvoja nostattaa nopeutta niin kiitoksia vaan!
Pein
Senior Member
_
18. syyskuuta 2004 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuskohan se vähän siitä liittymän nopeudesta?
Ja mikäköhän se mahtais olla?
Siitähän sen teoreettisen maksimin sitten voi laskea.
Faket saa sitten tosi vauhdilla, mikäli huippunopeuksia haluat ;)
sepetus
Member
_
18. syyskuuta 2004 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tää mun liittymä on 1024/256 kbs ja on telenorin liittymä asun norjassa. ja voisitko kertoa mikä ihmeen faket? "olen ihan aloittelija". Onkohan mahdollista että operaattori estää tuon aktiivina olemisen kun ei tapahdu mitään vaikka pitäis olla kaikki, ip osoite oikein ja yritin myös palomuuri pois päältä.
dopp
Suspended due to non-functional email address
_
18. syyskuuta 2004 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kyllä mulla välillä 11 Mbit/s tulee :)

su0mi -----> su0mi.no-ip.com

HUOM! kolmas merkki on NOLLA
Moderator
_
18. syyskuuta 2004 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta voit testailla nopeutta, pitäs tulla ~110kt/s
http://www.sicom.fi/speedtest/default.asp
IP-osote oikein?
start -> run -> cmd ja ok. Kirjota ipconfig ja enter, enemmän infoa irtoaa komennolla ipconfig /all

edit: linkki lisätty :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2004 @ 10:51

sepetus
Member
_
18. syyskuuta 2004 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kokeillut sisäistä ja ulkoista ip osoitetta mutta aktiivina ei tapahdu mitään. Jaa eli siis mistä vois kokeilla nopeutta?
Moderator
_
18. syyskuuta 2004 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sepetus
Member
_
18. syyskuuta 2004 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitääkö dc:een astuksiin laittaa mitään kohtaan portti jos ei ole palomuuri päällä. mulla on normannin palomuuri ja yritin ilman sitä mutta ei toimi aktiivi ip:nä olen käyttänyt ulkoista.
Mainos
_
__

_
Arnolds2
Member
_
19. syyskuuta 2004 @ 03:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa ilman mitään ip:tä. Mulla ainakin toimii f-securen kanssa aktiivi ilman mitään ip:tä.Palomuuri päällä ja lupa annettu DC:lle mennä nettiin.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > nopeuksista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy