User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vielä siitä avi - dvd-asiasta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vielä siitä avi - dvd-asiasta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
seiska
Member
_
19. syyskuuta 2004 @ 05:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, yritän muotoilla kysymykseni vähän järkevämmin, jos vaikka joku vastaisi...

Mä yritin dvd2svcd:llä muuntaa elokuvaa dvd-muotoon. kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes alkoi herjata sitä spumuxia. en ymmärrä, miksi. Pitääkö sen spumuxin olla jossain eri kansiossa, kun nyt polkuna on dvd2svcd/dvdauthor/spumux.exe. Tolla polulla se väittää, ettei ohjelmaa löydy. Pitäiskö se spumux olla kuitenkin eri paikassa? Tietäiskö joku?
Staff Member

32 tuotearviota
_
19. syyskuuta 2004 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Tuossa noi asetukset samanlailla ja polku oikein?
seiska
Member
_
19. syyskuuta 2004 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä näyttäis olevan asetukset samalla lailla, mutta polut ovat hieman erilaiset. Syy siihen se, että mulla on c-asema huomattavasti pienempi kuin e-asema, jolle olen dumbannut kaiken leffoihin liittyvän. Mä olen nyt kokeillut 5 eri leffaa teksteillä ja ilman (kotimaiset). Aina se loppuu samassa kohtaa, eli siinä kun joku hemmetin spumux astuu kehiin. Olen lukenut sen log-tiedoston ja aina se vaan herjaa samaa, että määritettyä polkua ei löydy. Mä olen kuitenkin aina laittanut sen spumuxin ihan kiltisti sen mukaan, missä se on eli en ole siirrellyt sen paikkaa minnekään. Mua ihmetyttää kyllä tosi paljon, että mistä se voi johtua...=((((
seiska
Member
_
19. syyskuuta 2004 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tohon edelliseen viestiin piti laittaa vielä, että mulla tossa ohjelmassa (dvd2svcd) lukee build 3, mutta en tiedä, onko sillä sitten sen "taiteellisempaa" merkitystä =) Harmittaa niin, että kone oli tänään vähällä lentää ikkunasta mäkeen! Sille, joka osaa auttaa mua ratkaisevasti tässä asiassa, lupaan "löytöpalkkion". Se on totta!

Staff Member

32 tuotearviota
_
19. syyskuuta 2004 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sulla on valmiina siellä .m2v ja .mp2/.ac3 tiedostot niin tuon authoroinnin voi hoitaa vaikka
http://www.nefernetti.com/dvdlab.htm
noin.
seiska
Member
_
19. syyskuuta 2004 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkistä! Raivopäissäni poistin kaiken leffaan liityvän koneelta, koska olin niin KYPSÄ! Mutta, teen sen uudelleen ja yritän sitten tota konstia. Mä palaan sit vinkumaan tänne, jollei onnaa =) yritän kuitenkin ekaks!

Mainos
_
__

_
Moderator
_
19. syyskuuta 2004 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika hyvä ohjelma tuohon avi -> dvd käännökseen olisi myös tmpgenc 3.0 xpress (taitaa olla jo uudempikin versio ulkona). Google auttaa :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > vielä siitä avi - dvd-asiasta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy