User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 21:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > modaus palveluja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Modaus palveluja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
piizku
Newbie
_
19. syyskuuta 2004 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modataanko turun seudulla boxeja? Ei viittis itte yrittää ku meen kummiski kämmäämään jotenkin...

Edit. No tulihan se boxi nyt avattua varovasti ja huomasin etä boxi olikin 1.6 joka tuli pienoisena pettymyksenä koska sen modaamiseen ei ole vielä ei juotettavia piirejä. Ja tarkistin myös kovon joka paljastui 10 gigaseksi mikä on ihan ok. Ainut ratkaisu näyttää olevan Duox 2. Nyt entistä kovemmin kaivattaisiin turun seudulta modaajaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2004 @ 14:50

Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
19. syyskuuta 2004 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos viitsit Riihimäelle lähettään niin täällä on.
piizku
Newbie
_
26. syyskuuta 2004 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piti pitää tämä hengissä vaikka tämä on kiellettyä uppailla mutta silti on kova tarve modaajalle turun seudulla! Viestiä tähän vain jos olet innostunut ja mun boxi on sitte 1.6 .
Shadown
_
26. syyskuuta 2004 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edelleenkin jos pistät postiin niin modaan koneen.
piizku
Newbie
_
26. syyskuuta 2004 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori oot liian kaukan enkä rupee postissa lähettää boxiani kenellekkään!
Shadown
_
26. syyskuuta 2004 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh sitten varmaat olet ilman modaustakin.
Kuitenkin haluan muistuttaa, että olen modaaja joka ylläpitää modaus korjaus paikkaa/sivustoa. Että jos kyse on luottamisesta niin luottoa pitäs löytyä.
Maniche
_
27. syyskuuta 2004 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modautin itse koneeni, mutta kaveri modautti tuolla WWW.MODPIIRI.COM kautta ja kehui saamaansa palvelua. Itse olen tilannut pari piiriä sieltä ja hyvin on palvelu pelannut. Postiin vaan kone, alkup styrokseilla menee helposti särkymättä.
piizku
Newbie
_
27. syyskuuta 2004 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kylläpä se Shadow meni kiukkuiseksi kuin naapurin vauva kun en hänellä modauta boxiani.
Joo näillä näkymillä olen vielä etsimässä turun seudulta ja jos ei löydy niin yritämme itse tai tai jotain muuta.

Edit. Modaaja löydetty ihan läheltämme.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2004 @ 12:39

Shadown
_
27. syyskuuta 2004 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulle ole tarvetta suuttua moisesta, mutta jos sinulla ei olisi ollut sitä onnea että olisit tuon XBH sivuston pitäjään tutustunut niin sulla nyt ei olisi vaihtoehtoja ollut.
Joillakin ihmisillä kuten sinulla on tälläsiä ihmeellisiä "rajoituksia" elämässä.
Mutta onni sinulle, että löysit palvelun omientarpeiden mukaan.
Mainos
_
__

_
PataLisko
Newbie
_
1. lokakuuta 2004 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piizku kukas sulle ja mitäs kautta sait tiedon modaajasta, ottaisitko yhteyttä sähköpostiini PataLisko@hotmail.com
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > modaus palveluja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy