Osto-opas
|
|
Member
|
27. marraskuuta 2004 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
eli tilasin nierle:stä
NIERLE Media GmbH & Co. KG
IBAN: DE43391629800170170172
BIC/Swift: GENODED1WUR
Volksbank Wuerselen e.G., Kaiserstr. 75-79, 52146 Wuerselen
tommone tuli takas samantien tilauksen jälkee. eli saajan nimi on eka sitten tilinumero mutta mikä toi pankin tunnus? eihä semmosta oo missää muissa laskuissa tarvinnut laittaa oko:lla. ja tilausnumero vielä viestiksi. kertoisko joku mikä toi pankin tunnus tarviiko tommosta laittaa jonnekki välii?? käytän osuuspankin verkkopalvelua.
|
migge77
Member
|
27. marraskuuta 2004 @ 11:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Sun pitää maksaa tuo EU-maksuna. Elikkä "Maksut - Lisävalikko" sitten vasemmasta reunasta "Maksutoimeksiannot ulkomaille" ja sitten "EU-maksutoimeksianto" sitten alhaalta "Jatka".
Sen jälkeen täytät nuo kentät. Tuo ei hyväksy tuota & merkkiä, joten korvaa se vaikka sanalla "and". Ja ehdottomasti muista laittaa viesti kenttään se tilausnumero (order number).
EU-maksu on ilmainen (rahan siirrosta ei tule sinulle kustannuksia), mutta siirtoon menee n. 2 pankkipäivää (eli arkipäivää).
|
Member
|
30. marraskuuta 2004 @ 06:12 |
Linkki tähän viestiin
|
rahat tilille sunnuntaina ja tänään odottelen postia nirlestä
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
30. marraskuuta 2004 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
migge77, samat levyt myös mulla käytössä.
En suostu tällä hetkellä tilaamaan mitään muita kun noita, vaikka tietysti muitakin on tullut kokeiltua.
|
Member
|
30. marraskuuta 2004 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
kuinkas kaua teil o yleensä kestäny et ku o laittanu rahat nii millo tulee ilmotus et rahat näkyy siel?
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
30. marraskuuta 2004 @ 09:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Vakio on melkein 3 päivää
|
tikkari
Member
9 tuotearviota
|
30. marraskuuta 2004 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Perskels, kumpaako ostaa datasafe ritek-g04 vaiko paketillinen verbatimia. Naarmuuntumisen estolla (pinnoite) on nyt isompi merkitys.
|
eejapar
Member
|
1. joulukuuta 2004 @ 08:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Meinaakko sie heitellä niitä levyjä? Pidä kansissa niin ei mee rikki vaikka olis halvempiakin. =P
Ei vaan, ite just tilasin työporukan kanssa parilla sataa eurolla roinaa nierlestä, otettiin:
2 x 100 cake dvd-r princo yellow
2 x 100 cake cd-r ridisc-ritek
1 x 25 cake dvd+rw prodye video
2 x 50 kpl tupla dvd koteloita
+ mustetta, lisää koteloita ja fotopaperia. =DD
Onko lisää mielipiteitä noista levyistä? Tuolta aikasemmin lueskelin niin hyviä kommentteja oli saanut... =)
Mitää verbatimia yms ylihypetettyä levyjä ei tueta. =P
ROTFLMFAO
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. joulukuuta 2004 @ 08:40
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
1. joulukuuta 2004 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Senverran voisin kommentoida että Ritekin levyt ovat todella hyviä.
|
Hukkap
Newbie
|
1. joulukuuta 2004 @ 22:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin ensimmäisellä kerralla Nierlestä 50 kpl Prodye video kulta DVD-r 4x levyjä, jotka osoittautuivat todella hyviksi. Nyt marraskuun alussa tilasin samoja levyjä 150 kpl erän ja kaikki levyt tuntuvat olevan susia. Onko kellekkään käynyt samoin?
|
Degra
Senior Member
1 tuotearvio
|
2. joulukuuta 2004 @ 02:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Prodye video kulta DVD-r levyjä olen itsekin tilannut, ja olivat hyviä, mutta hyvien testituloksien jälkeen olen pelkästään satsannut noihin Ritekin levyihin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2004 @ 02:21
|
eejapar
Member
|
2. joulukuuta 2004 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, Ritek on kuulemmma ihan verbatim yms tasoisia, melki tosin maksaakin saman verran (no vähä vähemmän kun 50-100caken ostaa).
Mutta FYI: tuolla PS2 ketjussa puhuttiin kanssa noista PS2een kelpaavista levyistä ja juuri nuo Princon yellow levyt kuulemma pelaa kivasti. =) Sen takia niitä tilasinkin. Prodye kulta levyjä taas haukuttiin. Että siihen PS2 käyttöön en niitä tule ikinä tilaamaan. Mutta jos nuo princo yellowt toimii hyvin, niin niitä kannattaa ostaa, koska 100cake maksaa 30e. =) Jos ei toimi, niin tilaan sitte siitä edespäin ritekkiä ja verbaa. =D
Nytte odotellaan vaan pakettia. Veikkaan että sen pari viikkoa voi kestää koska jouluruuhkatkin lähestyy uhkaavasti. Onko muilla kokemuksia tuosta joulun aiheuttamasta viivästelystä???
ROTFLMFAO
|
eejapar
Member
|
13. joulukuuta 2004 @ 04:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin tuossa kun kyselin että miten paketin kulkua "maailmalla" voi seurata...DHL, Deutsche Post yms sivuilta en Nierleltä pyytämälläni koodilla pakettia löytänyt. =(
Mutta, koodilla paketti löytyi ihan suomen postin sivuilta, nyt kun paketti oli tänään saapunut näköjään Suomeen. =)
Elikkä lähetyksenseuranta taitaa vähän kusta saksassa. =D
Noh, eipä siinä mitään kun noin viikko kesti saapumisessa. Mutta jos olisi kestänyt kauemmin, niin olisi hyödyllistä ollut seurata paketin matkaa. Saksa ei ole paska maa, mutta niiden posti taitaa olla. =PPP
ROTFLMFAO
|
tikkari
Member
9 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2004 @ 10:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tilasin ensimmäisellä kerralla Nierlestä 50 kpl Prodye video kulta DVD-r 4x levyjä, jotka osoittautuivat todella hyviksi. Nyt marraskuun alussa tilasin samoja levyjä 150 kpl erän ja kaikki levyt tuntuvat olevan susia. Onko kellekkään käynyt samoin?
Itse olen ostanut myös paljon prodyetä +r levyjä. Nyt on vain viimeisin 25kpl paketti ollut joka toinen roskaa.
|
Make79
Junior Member
|
13. joulukuuta 2004 @ 10:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro.
Tää nyt ei taija aivan osto-oppaaseen kuulua, mutta tuossa näytti laadusta olevan keskustelua...
Kuukausi sitten otin hommaksi testata kaikki poltetut DVD:t. Levyjä on reilu 200, joista 17:sta oli "read error". Vanhimmat levyt ovat vasta vuoden ikäisiä =( hirvittää ajatella, että mikä prosentti noista on viallisia 5 vuoden päästä.
Olen käyttänyt noita Prodye video gold levyjä itekin ja niiden laadussa tuntuu olevan vaihtelua. Oon nyt koittanu testailla levyjä nero CD speed -ohjelmalla, josta olen valinnut "levyn laadun testi":n.
Pitäs taas tilata levyjä ja mietin tässä, et mitä merkkiä sitä hommais. verbatim on kallis, mut jos se toimii ni sitä on otettava. Onko teillä "varmoja" levymerkkejä. Ostan todennäkösesti Nierleltä.
|
tikkari
Member
9 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2004 @ 10:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin paketin verbatimejä. Voi olla että edullisempia hyvälaatuisia levyjäkin on, mutta nyt levylle menee sellaista tavaraa minkä toivoisin säilyvän vuosia (koti kameralla kuvattuja video pätkiä)
|
Dice
Junior Member
|
14. joulukuuta 2004 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
MItenkä kun maksat sammon verkkopankin kautta ja on tämä Pankki/Clearing koodi, niin mikä tähän tulee?
entä sitten kun pitää valita että maksaja maksaa kaikki kulut( ei mahd. eu-maksussa) vai maksaja maksaa vain sampo pankin kulut vaikko saaja maksaa kaikki kulut(ei mahd. eu-maksussa)? ja mitä nämä kulut on... ja kauppa on sit nierle
|
Viltzu
Suspended due to non-functional email address
|
2. tammikuuta 2005 @ 07:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh Kyselisin tässä että mitä DVD levyjä kannattaisi ostaa ostopaikkana mieluiten Nierle, Asemana LG:n GSA-4163RB..
|
Quattro
Member
3 tuotearviota
|
2. tammikuuta 2005 @ 09:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Varma valinta ainakin minulle on Philipsin levyt, ikinä ei ole tarvinnut pettyä. Samsung ei vakuuttanut, polttojälki huono. Ritekit hyviä, Ricoh yhtä huippu kuin Philips.
|
zilli
Member
|
5. tammikuuta 2005 @ 04:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite ajattelin nyt sit hommata levyjä jonkun 100kpl tms. Niille pitäisi saada tollaset normaalit kopat mitä cd:issäkin on (Jewelbox?). Ja nierle on ehdottomasti ostopaikka. Mitä suosittelette? Hinta ei saisi ainakaan yli 50e mennä. (levyjen hinta siis)
Katselin että olisko hyvä vaihtoehto minulle tuo "DVD+R 4,7 GB Ritek-Traxdata 2,4x Speed Jewelbox:issa 10-pakkaus 3,89e" Jos noita 10 ottaisi niin levyjä koteloineen tulisi 100 ja hinta ei olisi liikaa. Poltan levyt jokatapauksessa tuolla 2,4x:ällä koneen hitauden vuoksi.
Koteloksi kelpaa kyllä myös normaali DVD-kotelo, mutta niille tuntuu tulevan aina hintaa sen verran reilusti lisää ja nuon jewelbox:it vievät kuitenkin käytännössä vähemmän tilaa. Jos nyt yhden elokuvan tai pelin kuukaudessa varmuuskopioi ja siihen välttämättä haluan kannet niin voin käydä tuollaisen kotelon lähikaupastakin ostamassa.
Mitä postikulut sitten on tuolla?
|
hegel
Newbie
|
7. tammikuuta 2005 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin tuolta cdrohlingesta dvd-levyjä. Maksutavaksi laitoin Credit Card. Aluksi tuli confirmation of order. Sen jälkeen, kun ne olivat tarkistaneet, että onko luottokorttinumeroni oikea, niin päivittyvä sivu, avasi maksujutun johon sitten täytin kaikki jutut. Tänään tuli kuitenkin payment reminder e-mailiin, jossa väitettiin, että he eivät ole vastaanottaneet maksuani.
Mitä siis tein väärin? Miksi maksu ei mennyt perille?
Lähetin jo mailia sinne rohlingelle, mutta eivätpä ole vastanneet, joten aattelin kysyä apua täältä päin.
Toinen ongelma on se, että miten pääsen takaisin siihen VISA-maksujuttuun???? Rohlingen tilaussivulla kun käskettiin odottaa, ja antaa sivun päivittyä, ja vähän ajan päästä siihen tuli kaikki maksujutut, jonka kautta sitten maksoin tuon jutun. Eli miten maksan maksuni uudelleen???
|
hegel
Newbie
|
10. tammikuuta 2005 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eli tos tilaukses kävi käymään niin, että mun firefoxi meni blockkaamaan rohlingen pop-upin joka johti sampo pankin sivuille. Eli siin kohtaa koko homma pissi.
Uusi tilaus lähti ja jään nyt sitä innolla odottamaan.
|
Jake80
Newbie
|
12. tammikuuta 2005 @ 12:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko Nierlestä tilatessa jotain rajoituksia tullin suhteen? Voiko 500?:lla tilata tavaraa ilman, että se jää tulliin?
|
Moderator
|
12. tammikuuta 2005 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Pistä tilaus tulemaan vaan..EU alueella tässä pyöritään.
|
Mainos
|
|
|
XVID
Suspended due to non-functional email address
|
13. tammikuuta 2005 @ 13:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
Itse tilasin http://www.cdrohlinge24.com/ tdk:n dvd-r levyjä ja 700mb cd-rw levyjä ja he lähettivät minulle tdk:n printable valkoisia levyjö joista ei mitenkään käy ilmi levyn merkki... lisäksi he lähettivät minulle 700mb tilalle 650mb cd.rw levyjä joilla en tee yhtikäs mitään!!!
Kun äänitin tdk:n dvd.r levyille niin yhdestä cakeboxista eli 25kpl toimi vain 3kpl kaikissa muissa kirjoitus virhe! ostin marketista 10kpl tdk:n dvd-r levyjä joista jokainen toimi! missäköhän vika. Varmaan ihan pas*aa tavaraa lähettää sieltä suomeen!!!???
|