Voisitteko toimittaa viestin rautaporttiin
|
|
hesus572
Junior Member
|
22. tammikuuta 2009 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on ihan sama juttu. Ja en kyl ole vän yli 3 viikkoon päässyt käymään ja nyt kun pääsin tota tekstii mulle myös tulee Nick: Rennie75
Pystyiskös joku jeesaa?
|
112mies
Suspended due to non-functional email address
|
23. tammikuuta 2009 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
kävi sillee et unohdin sähköpostin salasanan ja samalla rautaportin (sama salis) sitten menetin ukkelin voisinko saada paukkupate@netti.fi
ukkelini tiedot nimimerkki 0p4
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2009 @ 20:48
|
Member
|
25. tammikuuta 2009 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hesus572: Mulla on ihan sama juttu. Ja en kyl ole vän yli 3 viikkoon päässyt käymään ja nyt kun pääsin tota tekstii mulle myös tulee Nick: Rennie75
Pystyiskös joku jeesaa?
Tästä laitettu viestiä.
Q9550 @ 3.8GHz | 8800gts g92 | 640GB+250GB | 2GB 800mhz
|
hesus572
Junior Member
|
25. tammikuuta 2009 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hesus572: Mulla on ihan sama juttu. Ja en kyl ole vän yli 3 viikkoon päässyt käymään ja nyt kun pääsin tota tekstii mulle myös tulee Nick: Rennie75
Pystyiskös joku jeesaa?
Tästä laitettu viestiä.
Iso, iso kiitos...toimii taas.
|
deje
Newbie
|
26. tammikuuta 2009 @ 14:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Morjensta.
Mulla olis vähän samaa onkelmaa.
Muistelin, että se olis ollut 3 viikkoa se käyttämättäaikajuttuhomma... vaan ei tainnut olla.
Että jos joku viittis RP:a infota?
Nick: deje
|
j0ree
Account closed as per user's own request
|
26. tammikuuta 2009 @ 15:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti j0ree: Voisiko joku ottaa yhteyttä ylläpitoon? Kun yrittää kirjautua, niin tulee: Login failed! This account has been disabled.
Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia. Ratio on kunnossa. Nick: w00x
Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi laittaa ko. asiasta viestiä ylläpidolle. Varoituksia en ole koskaan saanut. 2-3 viikkoon en ole ehtinyt käydä rautaportissa teknisistä ongelmista johtuen, mutta nyt ne on saatu korjattua.
|
oblee
Newbie
|
26. tammikuuta 2009 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi,
w00x:in käyttäjätili oli disabloitu inactiivisuuden vuoksi. Mutta kun asiasta on nyt kerrottu että teknisistä ongelmista johtuen ei päässy koneelle niin annetaan armon käydä oikeudesta.
Pistän kyseiselle henkilölle vielä pm:ää henk koht. asiasta.
Tili on nyt käytössä normaalisti.
|
j0ree
Account closed as per user's own request
|
26. tammikuuta 2009 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti oblee: Moi,
w00x:in käyttäjätili oli disabloitu inactiivisuuden vuoksi. Mutta kun asiasta on nyt kerrottu että teknisistä ongelmista johtuen ei päässy koneelle niin annetaan armon käydä oikeudesta.
Pistän kyseiselle henkilölle vielä pm:ää henk koht. asiasta.
Tili on nyt käytössä normaalisti.
Paljon kiitoksia!
|
hubaaaa
Newbie
|
4. helmikuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
tunnus olisi pitänyt muistaa laittaa parkkiin! Voisiko joku ystävällinen lähettää viestin rautaportin ylläpitoon ja saisin tilin takaisin. Kiitos!
Käyttäjätunnus oli:
hubaa
|
Ruspu
Inactive
|
4. helmikuuta 2009 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
En oo muutamaan viikkoon koneen ääreen oikein päässyt ja nyt pukkaa viestiä "This account has been disabled."
Jos joku voisi mahd. ottaa yhteyttä ylläpitoon että avaisivat tilin uudestaan :)
Nick: Vammange
|
Member
|
4. helmikuuta 2009 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
hubaaaan ja Ruspun puolesta laitettu viestiä.
|
Member
|
4. helmikuuta 2009 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu: hubaaaan ja Ruspun puolesta laitettu viestiä.
Tilit nyt auki, kirjautukaa tämän päivän aikana tai menevät uudelleen kiinni!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2009 @ 16:10
|
ilkusa
|
7. helmikuuta 2009 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla suljettiin jo viime kesänä rautaportti loman vuoksi voisko joku kysyä saisiko sen vielä auki, muuten kaikki oli kyllä kunnossa, tunnus on ilkusa. Kiitos etukäteen
|
PatrickL
|
7. helmikuuta 2009 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Löytyykö rautaportin käyttäjiä, jotka ottaisivat jeesaajan joka huolehtii ettei tiliä käyttämättömänä suljeta? Myös muihin private-torrent -yhteisöihin. Tai jos saatte hankittua toisen tilin, niin pitäisin sen aktiivisena ja hyvin plussalla teitä varten. En tee mitään sääntöjen vastaista tietenkään.
|
ilkusa
|
7. helmikuuta 2009 @ 21:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei minun nähdäkseni ole mitään luvatonta jos pyytää lähettämään tietoa rautaportille,en missään tapauksessa yllytä ketään mihinkään luvattomaan.
|
freekevin
Junior Member
2 tuotearviota
|
9. helmikuuta 2009 @ 08:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuoreelta ukkomieheltä meni tunnukset kiinni rautaporttiin, johtuen kolmen viikon Malesian matkasta.
Voisiko joku ystävällinen ottaa yhteyttä puolestani ylläpitoon.
Kiitos.
Käyttäjänimi on ferryc
|
Slasher78
Newbie
|
11. helmikuuta 2009 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
ilkusa
ferryc
viestit toimitettu eteenpäin
|
ilkusa
|
11. helmikuuta 2009 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos avusta
|
freekevin
Junior Member
2 tuotearviota
|
11. helmikuuta 2009 @ 22:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Slasher78: ilkusa
ferryc
viestit toimitettu eteenpäin
Kiitos paljon.
|
Gbriel
Newbie
|
24. helmikuuta 2009 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Uskomatonta nokitusta tuon "Login failed! This account has been disabled" -kanssa. Olkoon sitten niin.
Tämän nimmarin RP-ratiot saa lahjoittaa jollekin ylläpidon pitämälle henkilölle.
kippis
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2009 @ 12:00
|
Sawez
Junior Member
1 tuotearvio
|
24. helmikuuta 2009 @ 13:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro,
Tilini on suljettu minulle tuntemattomasta syystä. Käyttäjätunnus Vetonivel. Voisiko joku laittaa viestiä R-porttiin? Kiitos!
|
112mies
|
24. helmikuuta 2009 @ 18:46 |
Linkki tähän viestiin
|
kävi sillee et unohdin sähköpostin salasanan ja samalla rautaportin (sama salis) sitten menetin ukkelin koska ratio oli tppunut enkä tästä syystä sitä nostaa voinut voisinko saada olen_pertti@hotmail.com
ukkelini tiedot nimimerkki oppa
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. helmikuuta 2009 @ 18:49
|
Slasher78
Newbie
|
25. helmikuuta 2009 @ 10:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Vetonivel avattu,
oppa tiliä ei avata näillä tiedoilla eikä kait muutenkaan olisiko ratio kuralla ;)
Gbriel sai terkut että jos kävisit sivuilla se tili ei aina kolahtais disableen...
|
Sawez
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. helmikuuta 2009 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Slasher78: Vetonivel avattu,
oppa tiliä ei avata näillä tiedoilla eikä kait muutenkaan olisiko ratio kuralla ;)
Gbriel sai terkut että jos kävisit sivuilla se tili ei aina kolahtais disableen...
Kiitos kaunis!
|
Mainos
|
|
|
Qurdis
Newbie
|
28. helmikuuta 2009 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko käyttäjän Qurdis yrittää avata? Armeijan aikana se katkesi ja nyt kotona ollessa on taas yhteydet kunnossa.
-Qurdis-
|