User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pystyykä mobile athlon xp prossun nopeuteen vaikuttaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pystyykä Mobile Athlon XP prossun nopeuteen vaikuttaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zakk77
Junior Member
_
21. syyskuuta 2004 @ 06:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,

Tämmöstä mietin, kun minulla on XP-M 2600+ prossu kannettavassani, ja se pyörittää tietty virransäästöllisistä syistä sitä välllä 300Mhz yms muilla superhitailla vauhdeilla, pystyykö konetta mitenkään samaan pyörittämään kokoajan täysillä hertzeillä, koska ei tosta virransäästöstä oo mitään hyötyä jos verkkovirrasaa käyttää.

Kiitoksia avusta.
Senior Member

3 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2004 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuta en osaa sanoo, ku että toi prossu kellottuu helekkarin hyvin =)
Zakk77
Junior Member
_
21. syyskuuta 2004 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh joo, näin oon kuullu, mutta tossa mun läppärissä ei oo ees mitään säätöjä biosissa mil vois kertoimia yms muuttaa.
Senior Member

3 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2004 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm...harmittaa, ku ei oo kokemusta ollenkaan läppäreistä. Ookko katellu virranhallinta -asetuksia?
Zakk77
Junior Member
_
21. syyskuuta 2004 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl mä vähän yritin tutkia noita virranhallinta säätöjä, mutta ei siellä must aollu muuta kuin minkä ajan päästä sammutta kovalevyt yms.

Toi tosiaan munkin ensimmäinen läppäri..
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2004 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pystyykä mobile athlon xp prossun nopeuteen vaikuttaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy